אנחת רווחה: 'אסיר יפן' עזב את יפן; ינחת הערב בישראל

בשעה טובה: הבחור יואל-זאב גולדשטיין, המריא הלילה, בשעה 3:15 מיפן לישראל ויעבור דרך קוריאה. בנתב"ג הוא צפוי לנחות מעט לאחר השעה 21:00 בערב. בהוראת הגר"ש וואזנר לא יתקיים טקס קבלת פנים, אך מיד עם נחיתתו יגיע גולדשטיין למעונו של הגר"ש וואזנר למעמד 'לחיים' צנוע, בהשתתפות רבנים, עסקנים ואישי ציבור

חיים שקדי | כיכר השבת |

לאחר שעות מורטות עצבים, בתפילה וציפייה כי הכל יעבור בשלום ולא תתעורר חלילה שום בעיה, המריא הלילה (שלישי) 'אסיר יפן', הבחור יואל-זאב גולדשטיין, מיפן בדרכו לישראל - למעלה משלוש שנים לאחר שנעצר עם חבריו ביפן בחד להברחת סמים, וימים ספורים לאחר שזוכה בבית המשפט מכל אשמה.

מעט לאחר חצות הלילה (לפי שעון ישראל), יצא גולדשטיין לכיוון שדה התעופה, שם המתין בבית מלון סמוך, תחת אבטחה משטרתית. במהלך היום, התחייב גולדשטיין בפני משטרת יפן כי לא יגיע יותר ליפן וכי לא יתבע את שלטונות יפן על שהותו המיותרת בבית הכלא.

בשעה 03:15 בלילה, (שעון ישראל) השתחררה לה אנחת רווחה גדולה, כאשר גולדשטיין המריא בטיסה מיפן, בדרכו לקוריאה ומשם בטיסת המשך לישראל. דקות ספורות לאחר השעה 6:00, נחת גולדשטיין בקוריאה.

דקות ספורות בטרם המריא, שוחח יואל-זאב גולדשטיין עם אמו בטלפון, ובירך את ברכת "מתיר אסורים" בקול נרגש וכשגרונו נשנק מדמעות. לפי לוח הזמנים כעת, גולדשטיין צפוי לנחות בישראל כבר הערב, לאחר השעה 21:00. בשדה התעופה לא יתקיים טקס קבלת פנים.

לפי התוכנית, מיד עם נחיתתו יגיע גולדשטיין לבני-ברק, למעונו של פוסק הדור, מרן הגאון רבי שמואל הלוי וואזנר, שם יערך מעמד 'לחיים' צנוע, בהשתתפות רבנים, עסקנים ואישי ציבור.

כפי שדווח כאן אמש, בתחילה תוכנן לערוך לגולדשטיין מעמד קבלת פנים גדול בליווי תזמורת, אך הגר"ש וואזנר הורה שלא לעשות זאת.

הגר"ש וואזנר נימק את הוראתו בכך שהשמחה עדיין אינה שלימה מאחר והבחור השלישי, יעקב יוסף גרינוולד, עדיין כלוא ביפן ומחכה להכרעה בבקשת הסגרתו לישראל, כמו-כן הוסיף הגר"ש וואזנר כי אין הברכה שורה אלא בדבר הסמוי מן העין.

chaim@kikar.net

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר