בני ברק: כ-30 תינוקות נולדו ביום הכיפורים

בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק, נולדו במהלך יום כיפור כ-30 תינוקות חדשים, בכך חצה מספר התינוקות שנולדו השנה בעיר את ה-10,000, מתוכם 950 החודש (חרדים)

ראובן כהן | כיכר השבת |

לא פחות מ-30 תינוקים חדשים נולדו בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק במהלך יום הכיפורים, מה שמביא לשיא חדש את מספר הלידות בשנה שעברה במרכז הרפואי 'מעיני הישועה' בבני ברק: יותר מ 10.000 תינוקות, כן ירבו.

שיא נוסף במספר הלידות נקבע בחודש שעבר; יותר מ- 950 תינוקות, בלעה"ר, נולדו במהלך חודש ספטמבר. השיא הקודם נרשם ב'מעיני הישועה' בחודש אוגוסט 2010; כ- 940 תינוקות. מאז נוסד 'מעיני הישועה' לפני כשני עשורים, כ-140.000(!) אמהות ילדו בבית החולים את ילדיהם.

יצוין, כי מממצאי המעקב הרפואי שעורכים רופאי ביה"ח מזה מספר שנים, לבקשת הפוסקים, עולה כי הגידול במספר הלידות ביום הכיפורים אינו בשל הצום.

מנהל אגף אמהות ונשים ב'מעיני הישועה', ד"ר בני חן אמר כי הנתון המרשים ביותר, ב"ה, בסטטיסטיקה הזו הוא מספר הלידות הטבעיות ב'מעיני הישועה'. "ממוצע הלידות הטבעיות עומד, בס"ד, על 89.5% רק 10.5% נולדו בניתוח קיסרי, פחות ממחצית (!) מהממוצע הארצי. הסיבה לכך היא בשל המאמץ המיוחד, לעיתים עילאי, שעושה צוות הרופאים המומחים בשל המודעות הגבוהה לחשיבות הלידה הטבעית".

ד"ר חן הוסיף כי בשנה שעברה נולדו כאמור ב'מעיני הישועה' יותר מ 10.000 תינוקות. כ"י. וכך צפוי, בעז"ה, גם בשנה זו. עפ"י הנתונים, ביה"ח 'מעיני הישועה' הנו השלישי בישראל במספר הלידות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר