תמו הבחירות למנהל: בנימין מחלב המנצח הגדול

שבועות לאחר שהבחירות למנהל הקהילתי בשכונת מאה שערים נפסלו, התקיימה היום הצבעה חוזרת. בסיומו של יום מתוח בשעה האחרונה התבררה זהותו של הזוכה: איש התקשורת בנימין מחלב. מחלב זכה לרוב של 80 קולות לעומת המועומד השני שפרש במהלך היום וקיבל 6 קולות בלבד. דיווח

ישי כהן | כיכר השבת |

שבועות לאחר שהבחירות למנהל הקהילתי בשכונת מאה שערים נפסלו, התקיימה היום הצבעה חוזרת. הפעם, התהליך עבר בשלום.

בסיומו של יום מתוח בשעה האחרונה התבררה זהותו של הזוכה: איש התקשורת בנימין מחלב. מחלב זכה לרוב של 80 קולות לעומת המועומד השני שפרש במהלך היום וקיבל 6 קולות בלבד.

מחלב זכה בזכות תמיכתו של הגאון הרב אליעזר ברלנד, ראש קהילת 'שובו בנים'.

מחשש להתפרעויות סמוך לקלפי, המשטרה והעירייה הציבו מהלך כל היום שוטרים ומאבטחים בסמוך.

הבוקר נחשף ב'כיכר השבת' מכתבו החריג של הרב אליעזר ברלנד בו הוא כתב תחת הכותרת "גילוי דעת": "באתי פה לגלות שבנימין מחלב שליט"א הוא תלמיד נאמן שלי ששומע לכל ההוראות שלי ואין לי תלמיד מובהק ונאמן כמוהו. וכל אשר אצוה עליו יעשה בשיא התמימות".

"והנני מבקש מכל הציבור לתמוך בו ולעשות את רצונו ומובטח אני בו שהוא ישרת את כולם באמונה ובדבקות במטרה וכל אשר יעשה יצליח", מסיים הרב ברלנד את מכתב התמיכה הנדיר בתלמידו.

בנימין מחלב אמר בשיחה עם 'כיכר השבת' לאחר הניצחון: "אני מודה לכל הפעילים שעבדו וטרחו למען בחירתי למינהל, עכשיו אני מאמין שיתרחש שינוי אמיתי במאה שערים".

באשר לאבטחה סביב הקלפי אמר מחלב: "זאת היית דרישה שלנו מהעירייה להציב מאבטחים סביב הקלפי ואני שמח שהבחירות עברו בשקט וללא אירועים חריגים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר