סערה במודיעין עילית: כוחות משטרה עצרו אברך שצעק על חרדיות "פרוצות"

הבוקר (שני) עצרו כוחות משטרה במודיעין-עלית את האברך י. בלוי החשוד כמי שכינה בימים האחרונים תושבות חרדיות שלא התלבשו לטעמו בצניעות מספקת בתואר "פרוצה". בנוסף חשוד האברך כי הניח בבתי אותם משפחות, מכתבים ופשקווילים, בהם האשים את בני הבית כי בגלל לבושן הבלתי צנוע של הנשים ישנם מחלות בעיר

ישראל כהן | כיכר השבת |
(פלאש 90)

מתברר כי סערת "הדרת נשים, מגיעה גם לתוככי המגזר החרדי. הבוקר (שני) עצרו כוחות משטרה במודיעין-עלית את האברך י. בלוי החשוד כמי שכינה בימים האחרונים תושבות חרדיות שלא התלבשו לטעמו בצניעות מספקת בתואר "פרוצה".

בנוסף חשוד האברך כי הניח בבתי אותם משפחות, מכתבים ופשקווילים, בהם האשים את בני הבית כי בגלל לבושן הבלתי צנוע של הנשים ישנם מחלות בעיר.

ל'כיכר השבת' נודע כי האברך פעל בחודשים האחרונים לשכנע משפחות רבות להצטרף לכת השאלים, וכי מצווה על הנשים להתלבש ברעלות המכסות את כל הגוף.

בעקבות תלונות של מספר אברכים למשטרה על כך שהאברך צעק לעבר נשותיהן קריאות גנאי, הבוקר הגיעו כוחות משטרה אל ביהמ"ד בשכונת חפציבה במודיעין-עילית, בו למד האברך, ועצרו אותו.

לפני למעלה מחצי שנה חשף 'כיכר השבת' כי מספר אברכים קיצונים המתגוררים בשכונת 'חפציבה' במודיעין-עילית פתחו במאבק חסר תקדים כנגד נשים שמתלבשות לטעמם "בצורה שאינה הולמת ומחטיאות את הרבים". כבר אז דווח כי מי שעומד בראש ההתארגנות הינו אותו אברך שנעצר הבוקר.

במכתב ששיגר י.ב. ופורסם כאן בזמנו, הוא כתב למישהו שחשד בו כי אשתו אינה מתלבשת בצניעות - "פשטה שמועה כי אשתך מתלבשת כמו חילונית, וכי עליך ועל אשתך להפסיק, בחר לך בדרך הטובה, שכונתנו מלאה באברכים יראי שמים וכו'...".

רק השבוע אברכים רבים החליטו לעשות לדבר סוף ולהתלונן עליו במשטרה. "לא ייתכן שכל קיצוני יפעל פה בשכונה ויעשה ככל שעולה על רוחו ויפחיד את נשות האברכים לחינם", הם אמרו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר