אחרי יום של עימותים

עוזר הגאב"ד שוחרר, השופט: "לא היתה סיבה לעצור אותו"

בסופו של יום דרמתי בירושלים, במהלכו התרחשו עימותים קשים עם המשטרה, שוחרר הרב עמרם שפירא, הגבאי האישי של גאב"ד העדה החרדית הגרי"ט וויס. בית המשפט מתח ביקורת קשה על המשטרה שעצרה את הרב שפירא: "לא היה כל מקום למעצר". מיוחד ב"כיכר השבת": תיעוד מבית-המשפט (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
משמאל: שפירא בבית המשפט, רגע אחרי ששוחרר (צילום בלעדי: ישי כהן)

בסופו של יום דרמתי בירושלים, במהלכו התרחשו עימותים קשים עם המשטרה, שוחרר הרב עמרם שפירא, הגבאי האישי של גאב"ד העדה החרדית הגרי"ט וויס.

הרב שפירא נעצר בשעה ארבע וחצי לפנות בוקר בביתו, והערב המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של שפירא בעשרה ימים, אך שופט בית המשפט השלום בירושלים דב פולק הורה לשחררו לאלתר ללא תנאים מגבילים.

מהדיון עולה כי שפירא כלל לא מעורב כלל בפרשיית 'זהב לבן', והחשד נגדו היה בנושאים אחרים של ארגון ומימון הפרות סדר קשות הכוללות פגיעה באחרים וברכושם.

השופט דחה את הטענות ואמר בדיון: "לאחר עיון בחומר החקירה עולה כי אין שמץ של ראיה נגד המשיב לעניין ביצוע עברות כלכליות, לעניין הפרות סדר קשות ופגיעה באחרים וברכושם. מדובר בשיחת טלפון למשיב לגבי דברים שנאמרו על ידי האחר, גם אין כל ראיות שהדברים יצאו לפועל בדרך כלשהי".

השופט המשיך וציין: "לדעת בית המשפט לא היה כל מקום למעצר של המשיב, בודאי לא להארכת מעצרו לעשרה ימים נוספים כבקשת המבקשת. אשר על כן, הנני משחרר את המשיב לאלתר ללא תנאים".

יצוין, כי מיד עם סיום הדיון שפירא שוחרר מהמעצר ושוחח עם הגאב"ד.

שפירא בשיחה עם הגאב"ד דקות לאחר השחרור
שפירא אזוק בידיו דקות לפני השחרור

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר