האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שב ממסע בארה"ב

חסידיו של כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א, נשיא קהילות קודש 'שובה ישראל', קיבלו הבוקר את פניו בנתב"ג, עם שובו ממסע רוחני שקיים בקרב קהילותיו במדינות ארה"ב וקנדה. במרכז המוסדות באשדוד ניכרת תכונה לקראת שיעורו המרכזי של האדמו"ר, שיימסר בשעה 21:00, כמדי יום חמישי בשנים האחרונות

יצחק רבינוביץ | כיכר השבת |
הרב פינטו (שובה ישראל)

חסידיו של כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א, נשיא קהילות קודש 'שובה ישראל', קיבלו הבוקר את פניו בנתב"ג, עם שובו ממסע רוחני שקיים בקרב קהילותיו במדינות ארה"ב וקנדה.

המסע הרוחני בן השבועיים התקיים בקהילות 'שובה ישראל' במיאמי, טורונטו וערים נוספות ביבשת ארה"ב.

במסגרת המסע, נמסרו על ידי כ"ק האדמו"ר כעשרים שיעורי תורה, בפני חסידים ואוהדים, וכן יהודים העושים צעדי התקרבות לכור מחצבתם.

כמו כן קיים האדמו"ר שעות קבלת קהל רבות, שבהם קיבל את חסידיו לעצה ולברכה. במהלך שיחות אלה חיזק האדמו"ר את אנשיו ועודד אותם להמשיך בפעולותיהם הברוכות ולהרחיב את מעגל ההשפעה התורנית.

במהלך מסע הקודש, אף התקבלו החלטות על הרחבת המוסדות, וזאת לנוכח הנהירה ההולכת וגוברת של יהודי ארה"ב וקנדה לכור מחצבתם.

נערכים לשיעור

במרכז המוסדות באשדוד ניכרת תכונה לקראת שיעורו המרכזי של האדמו"ר, שיימסר בשעה 21:00, כמדי יום חמישי בשנים האחרונות.

כמו כן, בהנהלת 'שובה ישראל' נערכים לקראת מסע קודש מיוחד שייערך בראשות האדמו"ר בתחילת חודש אדר, להשטחות על קברי אבות החסידות באוקראינה.

האדמו"ר ינחת בקייב בראש קבוצה גדולה מחסידיו, וביניהם נגידים התומכים בפעילות היהודית הנעשית מסביב לעולם.

בשנה שעברה ביקר האדמו"ר בראש קבוצה מצוצמת של חסידים על קברי אבות החסידות - הבעל שם טוב, הרה"ק רבי לוי יצחק מברדיטשוב והרה"ק רבי נחמן מברסלב. השנה ייערך המסע במתכונת נרחבת - כאשר מאות חסידים צפויים ליטול בו חלק.

חסידי האדמו"ר מדווחים כי המסע ילווה ברגשי קודש ותפילות נשגבות לישועת הכלל והפרט, לאור הסכנות הניצבות לפתחו של העם היהודי בארץ ובפזורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר