נערכים להלוויה > כל העדכונים

בית-הדין של ויז'ניץ הורה לחסידים: ביטול מלאכה, קריעה, מנהגי אבילות

בבית החיים וי'זניץ, באוהל אדמו"רי מויזניץ, משלימים את ההיערכות להלוויה. אנשי החברה קדישא, סיימו לחפור את הקבר בו ייטמן האדמו"ר זצ"ל, וגדרות הוצבו בכדי לשמור על הסדר. בית הדין של החסידות הוציא הוראות לחסידים, על ביטול מלאכה בשעת ההלוויה, הלכות הקריעה ומנהגי האבלות. בנוסף, הורה כי הנשים לא ישתתפו בהלוויה אלא יתמקדו רק ברחוב אמרי חיים וכיכר שלם בלבד

חיים שקדי | כיכר השבת |
בכניסה לבית המדרש של ויז'ניץ, כעת (צילום: כיכר השבת)

נמשכת ההיערכות למסע ההלוויה הענק של זקן האדמו"רים, נשיא מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל, מרן האדמו"ר מויז'ניץ זצוק"ל, עאשר השיב את נשמתו אמש, בעודו ישוב על כסאו בחדר לימודו.

בדקות האחרונות הוחלט כי מיטת האדמו"ר תועבר לטהרה בשעה 11:45. מסע ההלוויה יצא מבית המדרש הגדול בקרית ויז'ניץ בבני-ברק, בשעה 14:00.

בבית החיים וי'זניץ, באוהל אדמו"רי מויזניץ, משלימים את ההיערכות להלוויה. אנשי החברה קדישא, סיימו לחפור את הקבר בו ייטמן האדמו"ר זצ"ל, וגדרות הוצבו בכדי לשמור על הסדר.

בית הדין של החסידות הוציא הוראות לחסידים, על ביטול מלאכה בשעת ההלוויה, הלכות הקריעה ומנהגי האבלות. בנוסף, הורה כי הנשים לא ישתתפו בהלוויה אלא יתמקדו רק ברחוב אמרי חיים וכיכר שלם בלבד.

האדמו"רים מהר"א מסאטמר וסקווירא, חתניו של האדמו"ר מויז'ניץ, עושים כעת את דרכם לארץ, וצפויים לנחות בשעה 14:45, כאשר ניידות משטרה ילוו אותם ישירות מהשדה אל מסע ההלוויה ברחובות בני-ברק, לעת ערב לאחר מסע ההלוויה ישובו למעונם בארצות הברית.

הבוקר, ראש הממשלה בנימין נתניהו, יו"ר הכנסת רובי ריבלין וראש עיריית ירושלים ניר ברקת, התקשרו לסגן שר החינוך ח"כ מנחם אליעזר מוזס, נציג חסידות ויז'ניץ, והביעו בפניו תנחומים על פטירת האדמו"ר זצ"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר