אריה דרעי לא מתרגש ממוטי גילת: "אדם שיש בכוחו להשפיע - צריך לעשות זאת"

אמירה מענינת נשמעה בדרשתו של אריה דרעי בשבת האחרונה. הוא הזכיר את דברי רבי חיים עוזר זצ"ל שאמר שבהיות צעיר חשב שיהא דבק בתורה ודי, אך עתה מבין שחייב הוא לעשות חסד ולעזור ליתומים ואלמנות וכדומה, כשהדגיש שאדם שיש בכוחו לעזור ולהשפיע בציבור בעניניי הכלל צריך לעשות זאת

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי וחברים (צילום: כיכר השבת)

בשבת האחרונה התארח יו"ר ש"ס לשעבר אריה דרעי בעיר צפת. בשיאה של השבת מסר דרעי את דרשת 'שבת הגדול' כשמאות מתושבי העיר הגיעו לשמוע את הדרשה בבית-הכנסת 'היכל ניסים',.

השיעור נמשך כשעתיים בנושא מצוות צריכות כוונה בענין אכילת מצה בפסח. דרעי נשא ונתן בפילפולא דאוריתא לעיני האברכים המשתאים משיעורו. "היה נראה שכעת ממש יצא משערי הישיבה", סיפר אחד האברכים.

אמירה מענינת נשמעה בדרשתו של דרעי, שם הזכיר את דברי רבי חיים עוזר זצ"ל שאמר שבהיות צעיר חשב שיהא דבק בתורה ודי, אך עתה מבין שחייב הוא לעשות חסד ולעזור ליתומים ואלמנות וכדומה, כשהדגיש שאדם שיש בכוחו לעזור ולהשפיע בציבור בעניניי הכלל צריך לעשות זאת.

דרעי ביקר בסמטאותיה של צפת, ואף הגיע לביקור מפתיע לביתו של הרב רפאל כהן ראש מוסדות 'יתד התשובה' (הנחשב למקורב של יו"ר ש"ס אלי ישי). השניים שוחחו והעלו זכרונות מימים מקדם.

לביקור של דרעי ולסעודות השבת הצטרפו גורמים הקשורים לש"ס: זאב שבבו חבר מועצת העיר (ש"ס) צפת, המארח רונן גונן, יצחק אלחרר עוזרו הבכיר של שר השיכון אריאל אטיאס, שאול פרץ חבר מועצת העיר (ש"ס) כרמיאל, ר' ליאור שבבו סמנכ"ל קרית מאור חיים, ר' שלמה חדד יו"ר המועצה הדתית צפת לשעבר.

את הביקור סייים דרעי בסעודת מלווה מלכא שאותה הנעים הגיטריסט שמוליק גרינמן בניגוני קרליבך. 

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר