בלעדי ל"כיכר השבת"

ניצב ניסו שחם בשמעון הצדיק: "הגעת המתפללים - בטוחה"

מפקד מחוז ירושלים ניצב ניסו שחם ומפקד מרחב ציון תת ניצב ניסים אדרי, סיירו היום יחד עם הרב שמואל רבינוביץ וחברי מועצת העיר בכל עוטף העיר העתיקה, לבדיקת צרכי המתפללים וחיזוק הביטחון באיזור. בציון שמעון הצדיק, עדכן ניצב ניסו שחם את "כיכר השבת" על הסיור: "הגעת המתפללים לאזור בטוחה". צפו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ניצב ניסו שחם (צילום: ישי כהן)

סיור מיוחד של מפקד מחוז ירושלים ניצב ניסו שחם ומפקד מרחב ציון תת ניצב ניסים אדרי, התקייים היום (חמשיי) בכל עוטף העיר העתיקה במזרח העיר ירושלים, לבדיקת צרכי המתפלים וחיזוק הביטחון באיזור.

חלק עיקרי מהסיור היה בציון 'שמעון הצדיק' שם אירעו בחודש האחרון מספר תקיפות של יהודים על-ידי מתפרעים ערבים, כשהאירוע הבולט היה דקירתו של האברך משה פראנק.

את הסיור המיוחד יזם רבו של הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ, והשתתפו בו מנכ"ל המקומות הקדושים הרב יוסף שווינגר, מנהל האתר הרב נורי חניניה, וחברי מועצת עיריית ירושלים יצחק פינדרוס, יוסי דייטש, שלמה רוזנשטיין ויעקב הלפרין.

בסיום הפגישה שהתקיימה באולם הסמוך לציון, יצא מפקד מחוז ירושלים ניצב ניסו שחם ושוחח עם "כיכר השבת" על הישיבה והסיור שערכו: "הייתי כאן בפגישה אני וכל המפקדים הרלוונטים של מחוז ירושלים, אנחנו הגענו לכאן לבקשת הרב שמואל רבינוביץ, והחברים הנכבדים כאן, שביקשו שנגיע לפגישת עבודה לספר לנו על המצב הביטחון כאן באיזור, ובצרכי המתפללים לכותל".

"אנחנו קיימנו פגישת עבודה ובמהלך הפגישה שמענו את הטענות, אני חושב שהחברים כאן קבלו מענה לרוב הדברים", אומר מפקד המחוז שחם, "אני באמת חושב שהאיזור בטוח ואני מקווה שהאנשים יגיעו לכאן וירגישו בטוחים".

(צילום וידאו: ישי כהן)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר