צפו: מטוס צה"ל תוקף את הנגמ"ש

דובר צה"ל פרסם בשעה האחרונה סרטון שצולם ממטוס חיל האוויר ברגעי ההפצצה של הנגמ"ש, שחדר אמש (ראשון) לשטח ישראל. מוקדם יותר ביקר במקום הפגוע ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר: "אני מבקש לשבח את צה"ל והשב"כ על סיכול פיגוע גדול מאד. נערכתם נכון ופעלתם נכון. אני מבקש גם להביע צער על ההרג של החיילים המצריים

יוני גבאי | כיכר השבת |

דובר צה"ל פרסם בשעה האחרונה סרטון שצולם ממטוס חיל האוויר ברגעי ההפצצה של הנגמ"ש, שחדר אמש (ראשון) לשטח ישראל.

מוקדם יותר ביקר במקום הפגוע ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר: "אני מבקש לשבח את צה"ל והשב"כ על סיכול פיגוע גדול מאד. נערכתם נכון ופעלתם נכון. אני מבקש גם להביע צער על ההרג של החיילים המצריים. אני חושב שברור שלישראל ולמצרים יש אינטרס משותף לשמור על גבול שקט ביניהן.

"עם זאת, מתברר פעם אחר פעם שכשמדובר בביטחון אזרחי ישראל, מדינת ישראל חייבת ויכולה לסמוך רק על עצמה. אין מישהו שיכול למלא את התפקיד הזה זולת צה"לוזרועות הביטחון של מדינת ישראל וכך נמשיך לנהוג".

שר הביטחון אהוד ברק שהתלווה לבקור אמר: "אנחנו רואים מאחורינו את השריונית שנתפסה על ידי המחבלים אצל המצרים והובאה הנה ונפגעה בתוך מדינת ישראל יש פה ביטוי לחדות, תכליות ויעילות, קודם כל של המערכת המודיעינית, של השב"כ קודם כל, ומוכנות מבצעית חדה של הפיקוד. עומד אתנו, האלוף פיקוד דרום, טל רוסו ומפקד אוגדת עזה תא"ל יוסי בכר, והחיילים בשטח שהגיבו במהירות ומנעו אירוע חמור מאוד".

בתוך כך נשיא מצרים מוחמד מורסי צפוי גם הוא לבקר במקום הפיגוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות