תמיד לפני מלחמה יש צורך בתרומות דם
כל הכבוד צדיק משמש דוגמא אישית יישר כח
יצחק
6
גם אני תרמתי, חבל שלא פרסמו:(
אני
5
למה כל מצווה צריכה להיות מצולמת?
יוסף
4
למה כל דבר צריך להתקל בתגובות רעות?
במקרה הזה טוב מאוד שהמצווה מצולמת וטוב מאוד שזה מפורסם!
ברגע שרואים גדול מישראל שרבים רבים נוהרים אחריו תורם דם, זה יגרום בע"ה לעוד הרבה אנשים לעשות זאת.
די להיות שליליים!!!!!!!
אושי
די להיות שליליים??..
די ליחצ"ן כל דבר!
שמואל
3
ישר כוח!!!!!!!
יוסף
2
כמה פרסום אני מכירה חכמים מופלגים שלא תמצא עליהם מילה ברשת נסתרים ....זה כבר תעשייה לא באמת טהור ....למה טלית על הראש. ...
0 תגובות