"זה חלבנו ודמנו"

"תחשוב כמה יהודים יינצלו מזה": הגאון הינוקא הגיע לתרום דם בעקבות המחסור במנות דם • צפו

הגאון הרב שלמה יהודה בארי 'הינוקא' הגיע היום (ראשון) לתרום דם בתחנת מד"א בעקבות המחסור במנות דם: "זכות גדולה להציל חיים" • צפו (חרדים)

הגאון הינוקא בתרומת דם
הגאון הינוקא בתרומת דם
הגאון הינוקא בתרומת דם

האם הכתבה עניינה אותך?

כן (79%)

לא (21%)

תוכן שאסור לפספס:

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

9
צדיק ענק
אחיעזר
אך אתה יודע?
שאלת תם
8
אוהב ישראל
א.ש
7
תמיד לפני מלחמה יש צורך בתרומות דם כל הכבוד צדיק משמש דוגמא אישית יישר כח
יצחק
6
גם אני תרמתי, חבל שלא פרסמו:(
אני
5
למה כל מצווה צריכה להיות מצולמת?
יוסף
4
למה כל דבר צריך להתקל בתגובות רעות? במקרה הזה טוב מאוד שהמצווה מצולמת וטוב מאוד שזה מפורסם! ברגע שרואים גדול מישראל שרבים רבים נוהרים אחריו תורם דם, זה יגרום בע"ה לעוד הרבה אנשים לעשות זאת. די להיות שליליים!!!!!!!
אושי
די להיות שליליים??.. די ליחצ"ן כל דבר!
שמואל
3
ישר כוח!!!!!!!
יוסף
2
כמה פרסום אני מכירה חכמים מופלגים שלא תמצא עליהם מילה ברשת נסתרים ....זה כבר תעשייה לא באמת טהור ....למה טלית על הראש. ...
משה
1
איזה קודש קדשים מנהיג הדור
רננה

אולי גם יעניין אותך:

עוד בחדשות חרדים: