הנחות ענק

תצפו ליותר: בואו להכין משלוח מנות מהודר

בואו להכין משלוח מנות מהודר: מתכוננים לפורים ברשת הצורפים עם מגוון מתנות בציפוי כסף במחירים שכולם יכולים • עשרות פריטים לפורים ב-30% הנחה • כנסו ותהנו (צרכנות)

הנחות ענק לקראת חג הפורים (צילום: הצורפים)

הצורפים, מותג היודאיקה וכלי הכסף הבינלאומי המוביל, מלווה אתכם כבר 70 שנה בשבתות, חגים, מועדים ואירועים, עם פריטים בעיצוב בלתי נשכח שמכבדים ומפארים כל בית יהודי. הצורפים שמו לעצמם מטרה להעניק לציבור את האפשרות להדר ולכבד כל הזדמנות חגיגית בכלי כסף מיוחדים במינם, ובמחירים משתלמים.

גם כעת, לקראת פורים, מציעה רשת הצורפים מבחר מתנות מעוצבות בציפוי כסף של מותג Merdinger Studio מבית הצורפים במחירים שכולם יכולים, וכן מגוון פריטים לפורים מכסף טהור ב- 30% הנחה!

בין הפריטים המשתתפים במבצע תוכלו למצוא מגוון כלי כסף טהור וכלים מצופים כסף: מגש מלטה קטן מכסף טהור ב-771 ₪ בלבד במקום 1,102₪, סט ליקר בקבוק + 6 כוסות ב-239 ₪ בלבד במקום ב-270 ₪, סט 6 חבקי פנינה מצופים כסף ב-166 ₪ בלבד במקום 238 ₪, מגילת אסתר בכריכה לבנה עם עיטור ירושלים ב-130 ₪ בלבד במקום ב-216 ₪, מגוון מגשי חלות מצופי כסף במחירים מיוחדים החל מ-389 ₪ ועד 550 ₪, ועוד מתנות מכבדות למשלוחי מנות במחירים מפתיעים.

בנוסף, לרגל חגיגות ה-70 יוצאת רשת הצורפים בהטבה בלעדית ומציעה מגוון פריטים נבחרים בהנחות משתלמות במיוחד של עד 45%! הפריטים הנבחרים יתחלפו מדי חודש, כך שתוכלו ליהנות בכל פעם ממגוון חדש ומרגש של עיצובים יפהפיים במחירי הנחה של פעם ב-70 שנה.

רשת הצורפים ממשיכה כל העת להתחדש ולהציע מגוון דגמים חדשים בסגנונות עיצוב מלכותיים לצד דגמים קלאסיים בקו אלגנטי חלק. מוצרי הצורפים הינם היחידים המצוידים בתעודת הערכה מקורית ISI המעידה על איכות ואותנטיות הפריטים. על מנת לשמר את איכות וברק הפריטים באופן המיטבי, הצורפים מציעה פיתוח בלעדי - ציפוי (HSP) Hazorfim Silver Protect - שכבת הגנה למניעת השחרה, המעניק הגנה מלאה לכלי הכסף שלכם לאורך שנים, ניתן להזמין שירות זה למוצרים חדשים או ישנים.

מבצע פורים על הפריטים המשתתפים במבצע, בתוקף עד י"ז באדר ב', 20.3 או עד גמר המלאי, לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים, לא כולל כפל הטבות ומבצעים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות למוקד הצורפים: 072-3700368, או באתר: לחצו כאן, או בסניפי הרשת בירושלים, בני ברק, תל אביב, רעננה, כפר דניאל וחיפה ונתב"ג.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר