באורח נדיר:

מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי אפה מצות מצווה

הגר"ח אפה מצות מצווה לתומכי ישיבת 'עטרת שלמה' במאפייה מיוחדת שהוקמה בתוך ביתו סמוך לחדר לימודו ע"י מאפיית "מצות חוברה בית שמש" בכשרות בד"ץ שארית ישראל (חרדים)

(צילום: שלומי כהן)

באורח נדיר רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שולח לתומכי ישיבת עטרת שלמה העומדת תחת נשיאותו 'מצות מצווה' לליל הסדר שאפה בידיו במאפייה שהוקמה על ידי מאפיית "מצות חבורה בית שמש" בבעלות הרב חיים אהרון סטנייצקי בתוך ביתו של מרן סמוך לחדר לימודו. מרן אפה את המצות בעבור תומכי הישיבה אליהם יישלחו שלוש מצות לליל הסדר, לחירות עולם פדיון וגאולת עולמים.

בשנה שעברה, לראשונה בהיסטוריה באורח נדיר ויוצא דופן נעתר רבינו מרן לאפות בתוך ביתו נאוה קודש מצות מצווה בעבור תומכי הישיבה, כפי כל החומרות והדקדוקים הנהוגות בחבורת המצות של מרן . כשמרן שר התורה שלח באופן אישי לתומכי הישיבה מצות מצוה לליל הסדר, ואף השנה נמשכה המסורת וזכו תומכי הישיבה שמרן אפה בידיו בתוך ביתו מצות לליל הסדר, כשהוא מברך ומעתיר בעדם לחירות וגאולה ולישועת עולמים.

המעמד האדיר נערך בביתו של מרן בסמוך לחדר לימודו, כשבמערך לוגיסטי אדיר הקימה הנהלת הישיבה בתוך ביתו של מרן מאפיית מצות בתכלית ההידור, כשעל כל האפייה גדול עומד על גביהם מרן . המאפייה הוקמה בכשרות המהודרת של "שארית ישראל" ובביתו של מרן הוקמו: חדר "מים" למים שלנו, חדר "קמח", "פינערים" ושולחנות, "רדלער" ותנור.

מרן פתח את אפיית המצות ב'שפיכת המים' לתוך הקמח, ולאחר מכן פיקח במשך זמן רב על לישת המצות על ידי העוסקים במלאכה ועל כל שלבי ההכנה. לאחר מכן רידד מרן את המצות, ולאחר יציאת המצות מן התנור בדק מרן את המצות אחד לאחד.

במהלך האפייה התבטא מרן שודאי בכוח זכות מצוות המצה עם זכות התורה לעמוד לכל התומכים לכל הישועות הנצרכות בעבורם למעלה מדרך הטבע.

עם סיום האפייה, לאחר 'הפרשת החלה' בירך רבינו מרן את ראשי הישיבה רבניה ואלפי תלמידיה, ולאחר מכן בירך בחביבות רבה והעתיר בעד תומכי הישיבה אליהם יישלחו המצות לקראת ליל הסדר בשליחות ממרן שיזכו לשמירה העליונה מליל שימורים ולחירות וגאולה עולמית, ושתהא השעה הזאת שעת רחמים ועת רצון למילוי כל משאלות לב מחזיקי התורה. ושב לתלמודו.

להזמנת מצות חבורה בכשרות בד"ץ שארית ישראל לחצו כאן>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר