גם בתחום בריאות הנפש

ימים טרופים? טיפול פסיכולוגי ב- 24 ש"ח

בימים כאלו, אחרי שנתיים של קורונה, בידודים, סגרים ובעיקר בידוד חברתי, הורים מודאגים רבים ידאגו לילדיהם לתמיכה נפשית כלשהי • לאומית מנגישה זאת ובמחיר הוגן (בריאות)

טיפולים פסיכולוגיים, ריפוי בעיסוק, ריפוי בדיבור ופיזיותרפיה znhbho khksho (צילום: שאטרסטוק)

מכירים את זה שאתם מנסים לקבוע תור לרופא הילדים אך אין מענה במוקד זימון התורים בקופת החולים? ברור, כולנו מכירים, אך כעת ממש אתם יכולים לעשות לזה סוף. מנתונים דרמטיים המתפרסמים ממש בימים אלה עולה כי בלאומית שירותי בריאות זמני ההמתנה הם הקצרים ביותר בפער אדיר משאר המתחרות.

על פי הנתונים, זמן ההמתנה הקצר ביותר לשירותי התפתחות הילד הוא בלאומית שירותי בריאות. כמו כן, ישנם זמינות תורים גבוהה ברפואת ילדים ורפואת משפחה וזאת בנוסף לשירות חדשני שהשיקו בלאומית: רופא ילדים מסביב לשעון באמצעות הטלפון, וידיאו, או באמצעות מכשיר הטייטו.

אבל בלאומית זה לא רק הזמינות זה גם ההשתלמות. או בקיצור: בלאומית מחכים פחות ומקבלים יותר. על פי נתוני התשלום המעודכנים של לאומית שירותי בריאות: בלאומית זהב תשלמו רק עשרה שקלים תשלום חודשי לילד והחל מילד רביעי זה לגמרי בחינם.

פערי המחירים ללקוחות לאומית זהב לא מסתכמים רק בזה: בעשרים וארבעה שקלים בלבד תוכלו ליהנות ממבחני קשב וריכוז ממוחשבים, ובעשרים שקלים בלאומית זהב תוכלו ליהנות מטיפולים פסיכולוגיים, ריפוי בעיסוק, ריפוי בדיבור ופיזיותרפיה.

הנתונים הדרמטיים האלה לא משאירים מקום לספק: אם אתם רוצים ליהנות גם מזמינות גבוהה, זמן המתנה קצר, רופא ילדים מסביב לשעון ומחירים משתלמים במיוחד זה ההזדמנות שלכם להצטרף לרבבות לקוחותיה המרוצים של לאומית שירותי בריאות.

רוצים לקצר את זמני ההמתנה? הצטרפו ללאומית שירותי בריאות >>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר