ממלאים את החלל

המיזם של 'לב לאחים' לעילוי נשמת שר התשובה יצא לדרך

בעקבות פטירתו הפתאומית של גאון התשובה והקירוב רבי אורי זוהר זצ"ל, יוצא ארגון 'לב לאחים' למיזם מהפכני במסגרתו יתווספו אלפי מתקרבים חדשים לחיי תורה > מקיימים את צוואתו, זוכים בברכתו (חרדים)

רבי אורי זצ"ל ראה את שליחות חייו בלקרב עוד ועוד יהודים (צילום: באדיבות המצלם)

פטירתו הפתאומית של גאון התשובה והקירוב רבי אורי זוהר זצ"ל, הכתה את עולם התורה בהלם. מי שהפך לסמל, דוגמה ומופת לחיים של תורה והסתפקות במועט – איננו.

מי שנשא על שכמו במשך שנים ארוכות את עולם התשובה כנשוא אומן את היונק, מי שביטל את עצמו לגמרי ומסר את נפשו פשוטו כמשמעו לקרב עוד ועוד יהודים לאביהם שבשמיים, הסתלק באחת.

רבי אורי זצ"ל ראה את שליחות חייו בלקרב עוד ועוד יהודים. כמי שעשה את הדרך מפסגת העולם הזה, לפסגות העולם הבא, הוא הבין שהמטרה שלו היא להפיץ את דרך התורה בכל מקום, גם במקומות החשוכים ביותר.

לחצו כאן כעת ועזרו לעוד יהודי להתקרב >>

את הפעילות שלו הוא עשה בעשורים האחרונים דרך ארגון 'לב לאחים'. כל שנה הוא נסע לא פחות מארבע פעמים לארצות ניכר בכדי לגייס משאבים שיממנו את פעילות הקירוב. הוא היה מסתובב בין המדרשיות לנוער מתחזק, ועוזב כל דבר בשביל המשימות שראשי הארגון הניחו לפתחו.

"הוא היה החייל מספר אחד של הארגון והגנרל מספר אחד", אומרים בהנהלת 'לב לאחים'. "הוא לא היה בוחל בשום משימה שחשב שיכולה לסייע לעוד יהודי להתקרב, ומצד שני היה נותן לנו הוראות והדרכות איך לעשות את העבודה. הוא המציא את מהפכת בתי הספר של 'הקירוב', הוא היה יודע איך לדבר לאנשים שירשמו לחינוך תורני ויש אין ספור נשמות יהודיות שחייבות לו את חייהם התורניים".

מייד לאחר פטירתו, החליטו בארגון 'לב לאחים' לצאת למבצע בזק לעילוי נשמתו.

"אנחנו רוצים להרבות עכשיו תורה וקירוב בעולם, זה מה שהוא עשה כל חייו, וזה המינימום שמצופה מאיתנו לעשות", אומרים ב'לב לאחים'.

בקמפיין ייעודי מבקשים בארגון מכל יהודי להצטרף למהפכה.

"לא צריך להיות הרב אורי זוהר בשביל לקרב יהודים", הם מסבירים. "כל אחד מכיר אנשים שלא זכו עדיין לשמור תורה ומצוות. מה שצריך זה רק להדליק להם את הניצוץ. להציע להם שיעור תורה באזור מגוריהם. תביאו לנו, למוקד 'לב לאחים', את המספר של היהודי, ואנחנו כבר נעשה את החיבור. אתם יכולים גם להתנדב שעה בשבוע לפעילויות של קירוב, באחת המדרשיות לצעירים מתחזקים או בתי המדרש של 'לב לאחים' ברחבי הארץ. וכן, יש לנו גם מדרשיות לנערות מתחזקות 'שלהבת', כך שגם אם את רוצה להתנדב או לתת מעצמך, יש לזה מקום וביקוש. אנחנו יודעים שהרב אורי זצ"ל חזר בתשובה בזכות פעם אחת שהוא נחשף ללא כוונה לתורה הקדושה. אי אפשר לדעת אף פעם מה יהיה הדבר שידליק את הניצוץ. בואו, נמשיך את המהפכה".

בארגון מציינים כי מי שמתקשה להשתתף באופן פיזי בפעילות יכול לתרום הוראת קבע בסכום של 100 ₪ בחודש שיאפשר את הגדלת הפעילות באמצעות אברכים הלומדים בחברותא עם המתקרבים ולקרב עוד משפחה לחיי תורה ומצוות.

להצטרפות לפעילות או לתמיכה בפעילות הארגון, יש להתקשר למוקד עם המספר אותו חרת הרב אורי זוהר זצ"ל בליבו של כל יהודי בישראל:

לחצו כאן כעת ועזרו לעוד יהודי להתקרב >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר