במושב אורה:

צוות הפרא-רפואי של רשת 'שתילים' מכל רחבי הארץ התכנסו ליום עיון

אנשי הצוות הפרא-רפואי והמנהלתי של 'שתילים' נהנו במהלך יום העיון מהרצאות מקצועיות עיוניות, וכן מסדנה חווייתית • את האירוע כיבדה בנוכחותה רפורנטית משרד החינוך גב' דאהן, ששיבחה את 'שתילים' על פעילותה ואת מקצועיות אנשי הצוות (חרדים)

חלק מהקהל ביום עיון (צילום: באדיבות המצלם)

כ-150 אנשי הפרא רפואי של רשת 'שתילים' השתתפו ביום עיון מרשים שהתקיים באולם ויז'ן במושב אורה הסמוך לירושלים.

רשת 'שתילים' שבראשות המנכ"ל הרב ישראל רייסנר, חוללה מהפכה אדירה בתחום החינוך המיוחד על כל גווניו, ומונה כ-30 בתי ספר ומסגרות לימוד המיועדים בחלקם לילדי ASD, ילדים עם בעיות רגשיות והתנהגותיות, בעיות נפשיות, בעיות שפתיות, פיגור קל ועוד.

אימפריית רשת 'שתילים' פרוסה על פני כל מרחב הארץ ובהם בבני ברק, ירושלים, חיפה, כרמיאל, זכרון יעקב, נתניה, בת ים, לוד, מטה בנימין, פתח תקווה וצפריה.

בתי הספר והישיבות של הרשת הוקמו בכל הארץ לאור הדרישה הגוברת מצד משפחות רבות המבקשות מוסד חינוכי-טיפולי המותאם למשפחות החרדיות.

ביום העיון המיוחד השתתפו אנשי הצוות הפרא- רפואי העובדים במוסדות הרשת ברחבי הארץ ובהם קלינאיות תקשורת, מרפאות בעיסוק, מטפלות רגשיות ומנהלות בתי הספר. המשתתפות הגיעו מסניפי 'שתילים' הפרוסים ברחבי הארץ.

מתוך האירוע (באדיבות המצלם)

אנשי הצוות של 'שתילים' נהנו במהלך יום העיון מהרצאות מקצועיות עיוניות, וכן מסדנה חווייתית של קישוט כוסות תוך ארוחה עשירה.

לסיום האזינו המשתתפות מהרצאתה של הרפרנטית של משרד החינוך גב' חגית דאהן, שאף שיבחה את 'שתילים' על פעילותה ואת מקצועיות אנשי הצוות.

המשתתפות הרבות הודו בסיום יום העיון להנהלת הרשת על הגיבוש ומתן הכלים המקצועיים להמשך התפתחותם המקצועית של אנשי הצוות למען התלמידים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר