תוך 3 חודשים בלבד

תכנית לימודים יחודית המאפשרת להגיע לשכר של 9-15 אל"ש

לימודי תעודה בתחום הפיננסים המציעים מגוון מלגות, אפשרויות מימון, אפשרות לשילוב עבודה ולימודי קודש במקביל להכשרה וליווי אישי עד להשמה במקצוע המבוקש (לימודים)

לצאת לשוק העבודה כמה שיותר מהר ולא לבזבז 3 שנים על לימודי תואר (צילום: פלאש 90)

יציאה לשוק התעסוקה היא שלב קריטי וחשוב מאוד בחיים של כל אחד, ותקופה זו מלווה בדילמות והתלבטויות רבות וכבדות משקל.

מצד אחד ישנו הרצון לרכוש מקצוע מכובד שיאפשר לכם להתפרנס בכבוד, אך מן הצד השני אתם מעוניינים לצאת לשוק העבודה כמה שיותר מהר ולא לבזבז 3 שנים על לימודי תואר.

כיום יש פתרון לחששות אלו - לימודי תעודה בתחום הפיננסים המציעים מגוון מלגות, אפשרויות מימון, אפשרות לשילוב עבודה ולימודי קודש במקביל להכשרה וליווי אישי עד להשמה במקצוע. בנקודה זו אנחנו מזמינים אתכם להכיר את מכללת IPC וללמוד עוד על היתרונות של הלימודים במכללה.

גמישות מלאה - קורסים דיגיטליים

מכללת IPC הינה מכללה מקצועית המעבירה שורה של קורסים בתחומים מבוקשים בשוק העבודה. המכללה מעסיקה מנחים מומחים בתחומם שיודעים כיצד להנגיש את החומר בצורה נעימה ויעילה וגם פיתחה שיטת לימוד ייחודית וחדשנית. שיטת הלימודים מבוססת על קורסים קצרים במיוחד כך שדי בשעת לימוד אחת מדי יום כדי להשיג את תעודת המקצוע הרצויה בתוך 3 חודשים בלבד.

מעבר לעובדה שמדובר בתקופת לימודים קצרה, יתרון משמעותי נוסף של הלימודים הוא שהם אינם פרונטליים, ואף אינם מועברים באמצעות מפגשי זום. במה אם כן מדובר? בקורסים דיגיטליים שמועברים באמצעות סרטונים מוקלטים מראש וחומרי למידה אינטראקטיבים.

לשיחת ייעוץ ובדיקת זכאות למגלה >>

המשמעות היא שכל אחד יכול לבחור את שעות הלימודים הנוחות עבורו כך שניתן ללמוד לאחר שחוזרים מחברותא בשעת ערב מאוחרת, בהפסקת הצהריים כאשר הילדים במוסדות הלימוד וכדומה. יתרון נוסף הוא שמדובר בלימודים שאינם מעורבים, כך שהלימודים אינם כרוכים בבעיות צניעות.

הפרדה מלאה לצד מציאת עבודה

לימודי תעודה דרך מכללת IPC אידאליים עבור גברים שמבקשים לשלב לימודי תורה עם רכישת מקצוע. בנוסף לכך, גם עבור ציבור הנשים מדובר בנתיב מבטיח שמאפשר לימודים, עבודה וחיי משפחה, וכל זאת בזכות היעילות הרבה והגמישות שמכללת IPC מציעה. כאן נחזור ונחדד שהסטודנטים בוחרים מתי ללמוד ובאיזה קצב להתקדם, כך שרק צריך לצאת לדרך ובעוד חודשיים-שלושה כבר תוכלו לעבוד בתחום. גם בתחום מציאת העבודה המכללה מציעה סיוע משמעותי בליווי והשמה לעבודה.

מכללת IPC מסייעת לבוגריה למצוא עבודה בתחום הנלמד, בין היתר בזכות מחלקת השמה מקצועית, ובזכות צוות מדהים שבאמת ובתמים חשוב לו לסייע לכל בוגר ובוגרת לצאת לדרך וקריירה חדשה. המכללה מחזיקה בקשרי עבודה הדוקים עם מגוון חברות וארגונים מובילים בשוק, ואף מעמידה לרשות בוגריה סל כלים, סדנאות והכשרות ייחודיות לפיתוח קריירה.

שכר ממוצע של 9,000 - 15,000 ש"ח

מכללת IPC מציעה מסלול הכשרה ייחודי של קורס כפול ומשולב בהנהלת חשבונות וחשבות שכר. שילוב זה מבוקש מאוד בשוק העבודה ומאפשר לרכוש מקצוע יוקרתי ורווחי בזמן קצר.

הכשרה ייחודית זו מאפשרת למצוא עבודה הן בשוק העבודה הכללי והן בשוק העבודה של המגזר החרדי, וזאת עקב העובדה שכל בית עסק זקוק לשירותי הנהלת חשבונות וחשבות שכר. מבקשים הצצה למשכורות שעומדות על הפרק? מדובר במשכורות שנעות בין 9,000 ל 15,000 ש"ח בחודש!

לשיחת ייעוץ ובדיקת זכאות למגלה >>

מסייעים להגיע לקו הסיום

מכללת IPC מודעת לקושי שיש בשילוב חיי עבודה, לימודים וחיי משפחה ולכן מסלול ההכשרה הייחודי והקצר שלה מאפשר לכל אחד ללמוד מקצוע אטרקטיבי תוך כדי שמירה על איזון עם יתר תחומי החיים.

המחשה למחוייבות מכללת IPC להצלחת בוגריה היא הבטחתה להחזיר את מלוא שכר הלימוד לכל בוגר קורס אשר לא הצליח לעבור את מבחני ההסמכה בפעם השניה. התחייבות זו מאפשר לכל אחד להיות בטוח שייצא עם תעודת מקצוע ביד או לחילופין עם כל כספו בחזרה.

ליווי צמוד לאורך כל הדרך

הליווי ממכללת IPC נערך לאורך כל מסלול הלימודים במכללה. הליווי מתחיל עוד מהשלב הראשוני בו יש לבחון את מידת ההתאמה למסלול הלימודים הרצוי, וזאת בעזרת יועצי הלימודים המקצועיים של המכללה. הייעוץ ניתן ללא עלות והתחייבות ובו מתייחסים לצרכים ולמטרות של כל תלמיד, מתוך ראייה רחבה וניסיון עשיר.

במהלך הלימודים, המכללה מעמידה לרשות התלמידים מחלקת תמיכה אשר זמינה לרשותם לאורך כל היממה לענות על כל שאלה - גם מקצועית וגם טכנית הנוגעת ללימודים.

אם נקפוץ לנקודת הסיום, נציין שגם לאחר סיום תקופת הלימודים וגם לאחר שמוצאים עבודה במהירות וזוכים להביא הביתה פרנסה נאה, עדיין אין זהו סוף הסיפור. דלתות המכללה נשארות פתוחות תמיד, לקבלת סיוע, עזרה במציאת עבודה או כל התייעצות מקצועית אחרת.

תנאי קבלה

לא פעם רבים שמבקשים להתקבל למוסד לימודים מגלים שהם אינם עונים על תנאי הקבלה, ולו כי מעולם לא עשו פסיכומטרי, או כיוון שאין להם בגרות מלאה. כאן כדאי לדעת שעל מנת להתקבל למכללה נדרשים אך ורק רצון ונחישות. אין צורך בידע קודם, בבגרות או בידע באנגלית או מתמטיקה כדי להתחיל ללמוד - כל החומר נלמד מהבסיס.

הזמן לעשות שינוי

מכללת IPC פיתחה שיטות לימוד ייחודיות, מעסיקה מרצים מובילים בתחומים השונים, ולצד לימודים עיוניים גם מעבירה סדנאות מעשיות, כאשר גם כאן ניתן מענה פרטני עבור צרכים של סטודנטים מהמגזר החרדי.

לאור כל זאת, אם אתם מבקשים להגדיל את הפרנסה של המשפחה באופן משמעותי, ללמוד מקצוע מבוקש בתוך פרק זמן מהיר במיוחד ולצד גמישות מלאה מבחינת זמנים, זה הזמן לקחת יוזמה ולהרשם למכללה. כל שעליכם לעשות זה לפנות למכללת IPC ולהתחיל דרך מקצועית חדשה. מרגע פגישת הייעוץ הראשונית תוכלו תוך 3-4 חודשים להיות במקום הרבה יותר טוב מבחינה מקצועית וכלכלית.

לשיחת ייעוץ ובדיקת זכאות למגלה >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר