'יהלום' במרכז ירושלים

מה הקשר בין אבני החושן לפרויקט הכי יוקרתי בירושלים

סדרת הפסיליטיז הייחודיים בג'רוזלם אסטייטס שעוצבו ע"י משרד האדריכלות הבריטי ARA, ישאו שמות אבני חן יהודיות המתאימות לאופי המקום • בית הכנסת 'לבנת הספיר', מקווה טהרה 'תרשיש', טרקלין אירועים 'ברקת' ועוד (נדל"ן)

הלאונג בפרויקט היוקרה ג'רוזלם אסטייט במתחם שנלר (צילום: באדיבות המצלם)

מגוון חללים קונספטואליים אשר ישרתו את דיירי ג'רוזלם אסטייטס ויספקו להם חווית מגורים המשלבת מגורים פרטיים בנכס יחיד במינו, לצד מרחבים משותפים פונקציונליים ומהודרים שיספקו לאורך כל ימות השנה חוויית מגורים וקהילה שאין כדוגמתה, תישא לראשונה סדרת שמות יהודיים אופיינים, המשקפים את רוח הפרויקט הירושלמי ההדור.

בפרסום 'פרונט' המלווה את ג'רוזלם אסטייטס מראשיתו יצרו עבור כל 'פאסיליטי' סמליל ייחודי המבוסס על אבן החן ממנה נלקח שמו. הסמל מיועד להופיע פיזית על שילוט המתחם על מנת לסייע בהתמצאות בין החללים השונים.

בית הכנסת 'לבנת הספיר', מקווה טהרה 'תרשיש', טרקלין אירועים 'ברקת', לאונג' 'פטדה', 'מרתף יין 'אודם' ספא וחדר כושר לגברים 'לשם' ומרכז בריאות וטיפוח 'ישפה'.

מהקצה המזרחי של גן האמפורה בולטת הכניסה המרשימה לחלל המרכזי בעל הגובה הכפול עם מדרגות מפוסלות במרכזם, במרכזו לאונג' הפטדה. מעליו בגלריה המרשימה תמצאו חדר עסקים מצויד ומרווח. בקומה מתחתיו ממוקם מרתף היין - אודם, עם מקומות אחסון פרטיים לדיירים עבור בקבוקים יקרי ערך הנשמרים בטמפרטורה ותנאים אופטימליים.

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן >>

במזרחה של גן האמפורה, מתוכננת גם הכניסה להיכל בית הכנסת 'לבנת הספיר', עיצובו הוא פרי מחקר וידע מקיף שהצטבר, לצד מלאכת מחשבת אמנותית שהושקעו ביצירת מקום מקדש מעט זה, שיהלום את כתרו של המקום.

בסמוך לבית הכנסת מתוכננים גם מקווה טהרה מהודר ומפואר 'תרשיש' וכן טרקלין אירועים ושמחות פרטיות לטובת הדיירים ובני משפחותיהם 'ברקת'.

תכנון ועיצוב מתחמים אלו נעשה בידי משרד האדריכלות הבריטי ARA, העומד היום בחזית עולם העיצוב המודרני לחללי אירוח פרטי, עסקי ומלונאי, ומאחוריו רקורד עשיר של פרויקטים עוצרי נשימה מרחבי הגלובוס, ביניהם אף מלונות הקונספט הנחשבים ביותר בישראל.

מתחמים אלו מתווספים ליתר חלקי הפרויקט המיוחדים במינם הכול מתוך אהבה למקצוע, חתירה לשלמות היצירה וכדי לעמוד בהבטחה להביא לדיירים מוצר מוגמר ברמה אחרת מכל מה שנראה עד היום בירושלים.

בואו לצפות בפלא וביוקרה על כוס קפה >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר