הנס על קבר החזו"א זי"ע

התגלית המפתיעה בחשבון הבנק שהותירה את הזוג בהלם

מקום קברו של מרן החזון איש זיע"א, ידוע מזה עשרות שנים כמקום ישועה. "המקום המסוגל ביותר לתפילה" התבטא על המקום מרן שר התורה זצוק"ל • מאות ילדי תשב"ר יתפללו ויזעקו ביום ההילולא בקברו (תפילה)

התפילה והזעקה של תינוקות של בית רבן ביום ההילולא תשפ"ב (צילום: באדיבות המצלם)

ביום ההילולא של מרן ה'חזון איש' זיע"א, יום ד' ט"ו מרחשוון, יתקיים מעמד תפילה וזעקה על ידי מאות תלמידי תלמוד תורה תשב"ר בבני ברק, שהוקם בביתו של מרן זיע"א על ידי גדולי תלמדיו, על קברו של מרן החזון איש, שיזעקו לישועה ורחמים מכוח תפילת תינוקות של בית רבן, במעמד מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א. מי שזכה ששמו יוזכר במעמד התפילה, זכה לישועות פלאיות למעלה מדרך הטבע.

למסירת שמות למעמד התפילה הקליקו כאן >>

זוג מבני ברק, שהמתין במשך ארבע וחצי שנים לפרי בטן, שמעו על העצה המיוחדת של הגאון הצדיק רבי ראובן יוסף גרשנוביץ להחזיק תלמיד בתלמוד תורה תשב"ר. ההורים פנינו למנהל הת"ת הגאון רבי משה הלוי זצ"ל, ובמשך שנה תמימה, מידי חודש בחודשו, היו מעבירים את שכר הלימוד של התלמיד. בסיומה של שנה זכה הזוג לחבוק בן בסייעתא דשמיא!

מעמד התפילה הקדוש ביומא דהילולא (באדיבות המצלם)

לאחר תקופה זכו להיפקד שוב, ולאחר כחודשיים חל סיבוך. בבדיקה אצל הרופא לא נצפה דופק, ולאחר הליך כואב ומכאיב שבו לביתם בידים ריקות ה"י.

ההורים בדקו בחשבון הבנק, ונדהמו לגלות שהוראת הקבע הוגבלה בטעות לי"ב חודשים, ויום הפסקת ההיריון היה בדיוק ביום בו פסקה הוראת הקבע.נדהמים מהתגלית, שבו לתלמוד תורה, וחידשו את הוראת הקבע.

סיפור זה, הוא אחד מני רבים, מכוח ההצלה הפלאי והישועות סביב קברו של מרן החזון איש, שעליו התבטא מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי זצוק"ל שהוא "המקום המסוגל ביותר לתפילה".

מי שמסר את שמו למעמד התפילה המסוגל בשנה שעברה, ראה ישועות עצומות בזיווגים, זש"ק, בריאות ופרנסה בריווח! אל תפספסו את התפילה המסוגלת!

למסירת שמות למעמד התפילה הקליקו כאן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר