בשעה טובה ומוצלחת!

שעות אחרונות להזדמנות הנדירה: מעמד הסגולה למציאת זיווג ו"תפילת החשאין"

עוד מעט זה קורה: בחצות הלילה המסוגל של "זאת חנוכה", יתקיים באתרא קדישא מירון המעמד המסוגל למציאת זיווגים, ע"י מאות לומדי רשת הכוללים "רינה של תורה" • סדר התפילה אשר נמסר ע"י מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי זצוק"ל כבר הושיע רבים, עכשיו זאת ההזדמנות שלכם • נדיר ונשגב: מניינים מיוחדים של ת"ח מופלגים יעלו על ציון מרן החזון איש ועל ציון בעל הפלאות 'הסנדלר' הקדוש להעתיר ב"סגולת החשאין" • התפילה המסוגלת מאוד לישועה נערכת לאחר סדר לימוד שלוש שעות ברציפות ע"י מאות עמלי התורה לזכות כל המבקשים ישועה • הגיע הזמן, בשעה טובה ומוצלחת! (חרדים)

אלפים כבר נושעו!מעמד התפילה הקדוש, 'זאת חנוכה' תשפ"ב (צילום: דוד זר)

רבים מאד מצפים לרגע הגדול שמתקרב אלינו: בנר שמיני של חנוכה, חצות הליל של יום המסוגל "זאת חנוכה", יתקיים בעז"ה מעמד הרבים הנודע, אשר בו יעתירו רבים בסדר הסגולה המיוחדת המקובלת ביד עמלי התורה שע"י "רינה של תורה".

שמכם חייב להיזכר בישועה שאלפים נושעו ממנה >>
מאות הלומדים יעמדו בתפילה המיוחדת אשר כוחה רב לפתוח שערי ישועה, בראשות גדולי ישראל . לפני התיבה יעתירו הגאון הגדול רבי שרגא שטינמן ראש ישיבות אורחות תורה, ועמו הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל משגיח ישיבת מיר, אשר ישפכו שיח לפני התיבה לבקש רחמים, ועימם הגאון רבי צבי יהודה אדלשטין בנו ממשיך דרכו של הגאון הגדול רבי יעקב אדלשטין זצוק"ל אשר בכוח תפילתו ברגש ובתחנונים מעורר בבכי את כל המשתתפים לנצל שעת הכושר ולפעול ישועות

שר התורה זצוק"ל במעמד התפילה של "רינה של תורה", ליל זאת חנוכה תשפ"ב (רינה של תורה)

בהוראת גדולי ישראל , מעמד הרבים הנודע יתקיים השנה באתרא קדישא מירון, להעתיר ולעורר רחמים בזכותו של התנא האלוקי רשב"י זיע"א אשר עליו נסמכים ישראל בשעת הדחק.

רבים מאד מצפים ונושאים עיניהם לזמן קדוש זה. התפילה המיוחדת תיערך כפי שהתקין שר התורה זצוק"ל אשר עמד בראש המעמדות בבית מדרשו, והיא מפורסמת בדבר הישועות הרבות, הגלויות והמוכחות אשר נודעו מקרב השמות שהוזכרו בה בזאת חנוכה אשתקד. כזכור, בשנותיו האחרונות הגר"ח זצוק"ל יצא מגדרו לחזק קיום מעמד תפילה זה אחר הלימוד, ואף הוסיף באורח נדיר "בלי נדר אם יהיה בכוחי אתאמץ גם אני להשתתף עמכם", לפי שראה בכך פתח ישועה של ממש להמוני מצוקות ישראל.

מאות האברכים יעתירו בתפילה המיוחדת המתוקנת למעמד לאחר סדר לימוד של שלוש שעות בתענית דיבור, להגביר זכות התפילה לטובת מבקשי הישועה. שמות להזכרה במעמד הקדוש ניתן למסור כאן >>>

בנוסף ובאופן נדיר, תתקיים בחצות ליל "זאת חנוכה" אף הסגולה הידועה "תפילת חשאין". תפילת קודש זו נודעה כאות ומופת על ידי חכמי הסוד, ובה מוזכרים שמות המצפים לישועה ללא שיידעו שמתפללים עבורם, כמבואר אשר הדבר מעורר זכות מיוחדת, בשקט וללא עין הרע ח"ו. סגולה זו המועילה אף למקרים קשים ל"ע, תתקיים על ציונו הקדוש של א החזון איש זיע"א וציון בעל הפלאות הסנדלר הקדוש זיע"א. בראש המעתירים יעמוד הגאון המקובל רבי מרדכי ליבר הלוי כהן ראש הכוללים "רינה של תורה", ויזכירו בה כל שם בפרטות עם בקשתו בזמן קדוש ומסוגל זה. ישועות רבות נודעו לאחר קיום דבר נשגב זה, בהם מקרים קשים וכואבים ביותר של מעוכבי זיווג.

מעמד תפילה של "רינה של תורה" (רינה של תורה)

מהנהלת "רינה של תורה" נמסר כי הציבור מתבקש בכל לשון של בקשה שלא להגיע לבית החיים בשעת תפילת החשאין המסוגלת, והמעוניינים להזכיר שם יקיריהם במעמד הקדוש יעשו זאת כאן>>>

הכניסה תתאפשר רק למשלחת מצומצמת של מופלגי תורה אשר יעמדו ויעתירו בעד כל המוזכרים הנזקקים לישועה, וישפכו שיח לבקש רחמים בעת רצון מסוגלת זו.

מעמד תפילה של "רינה של תורה" (רינה של תורה)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר