אור מופלא רום מעלה:

המונים העתירו במעמד "רינה של תורה" בזאת חנוכה | צפו בגלריה

סגולת הקודש לזיווגים התקיימה ברגש ובתחנונים בחצות ליל "זאת חנוכה", לפתיחת שערי ישועה למצפי זיווגים • במשך ג' שעות בתענית דיבור נערך סדר הלימוד ברציפות, והוא התקיים באווירה עילאית ומיוחדת. מעמד התפילה התחיל בדיוק בשעת חצות לאחריו (חרדים)

רשמים ממעמד התפילה, ליל 'זאת חנוכה' שע"י 'רינה של תורה' (צילום: באדיבות המצלם)

מעמד נרגש לישועת מצפי זיווגים התקיים ברוב עם בעת רצון, חצות ליל "זאת חנוכה", ובו העתירו כסדר הסגולה המיוחדת שע"י "רינה של תורה". סגולת הקודש התקיימה כסדר שהתקין שר התורה זצוק"ל.

בהוראת גדולי ישראל נערכה התפילה באתרא קדישא מירון, סמוך ונראה לציונו של רשב"י זיע"א. סדר הלימוד נערך במבנה ישיבת אור הרשב"י בראשות הר"ר חיים זייבלד אשר נענה למשימה הנכבדה של אירוח המעמד הנשגב. לאחר הדלקת נרות יצאו למירון מאות עמלי התורה מתוך הנמנים על כוללי "רינה של תורה" בהסעות למעמד, כאשר כבר הדרך הוקדשה ל"ובלכתך בדרך" ורוח התעלות אופפת את המשתתפים.

במשך ג' שעות בתענית דיבור נערך סדר הלימוד ברציפות, והוא התקיים באווירה עילאית ומיוחדת. מעמד התפילה התחיל בדיוק בשעת חצות לאחריו. כנהוג, מעמד התפילה נפתח באמירת פרקי התהילים המסוגלים כמסורת הסגולה יחד עם אותיות השמות קר"ע שט"ן, ולאחריהם הזכרה במתינות של שמות המצפים לישועה עם י"ג מידות. לפני התיבה ניגש ראש הישיבה הגאון הגדול רבי שרגא שטינמן , ולאמירת קר"ע שט"ן ניגש ליבם של ישראל המשגיח הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל , שנשא דברי התעוררות וחיזוק בגודל השעה.

לאותיות הבקשות ופרקי תהלים נוספים ניגש הגאון הצדיק רבי צבי יהודה אדלשטיין , יבל"א בן הגר"י אדלשטיין זצוק"ל מייסד סגולת "רינה של תורה", אשר עורר את הציבור לנצל את גודל השעה, בהוסיפו עדויות של נסים גלויים שהגיעו אליו אישית, מכוח תפילה מסוגלת זו. בעת הגיע הציבור לי"ג מידות רעדו הכתלים מזעקת התפילה הנרגשת, ומיד לאחר המעמד עלו כל הקהל בראשות גדולי ישראל לציון התנא האלוקי רשב"י זיע"א להעתיר בפרקים נוספים עבור המבקשים. רבים הגיעו מכל קצוות הארץ במיוחד למעמד הנודע, ויהי המקום לחרדת אלוקים.

באותה שעה, עלו כמה מנייני ת"ח מופלגים הנמנים על חבורת החשאין תוך שהם מסתירים הליכתם וחזרתם, ואף בביתם לא פירסמו דבר השתתפותם בתפילת החשאין המסוגלת, כקפידה שהקפיד בחייו והורה לדורות ליבם של ישראל הגאון הגדול רבי יעקב אדלשטיין זצוק"ל, שיעשו הכל כמה שיותר בחשאי.

על קברו של בעל החזו"א זיע"א, עמדו בתפילה בראשות הגאון המקובל רבי מרדכי ליבר הלוי כהן , כאשר לפני כל פרק תהילים מסדר התפילה המסוגל לעת הזו הוא נושא דברי התעוררות וחיזוק בבכי וברגש. מתוך התעוררות עצומה התפללו והעתירו כל הנוכחים בקול בוכים, והזכירו כל הצריכים לישועה ושאינם יודעים שמתפללים עליהם בשעה זו. וכן על ציונו של בעל הפלאות הסנדלר זיע"א, שוב חזרו על סדר התפילה המסוגל וביקשו בעד כל שמות המבקשים. המעמדות ננעלו בקבלת עול מלכות שמים, בתחושה מרוממת ובהרגשת הלב כי התקבלו התפילות לרצון, ובתקווה נאמנה כי אף השנה יעמדו להצלחת מצפי זיווג וישועה בקרוב ממש.

צפו בגלריה:

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר