24 שעות של התרוממות!

לראשונה: טיסה ישירה למדבר סהרה - לציונו של רבי יצחק אבוחצירא במרוקו

כזה דבר עוד לא היה: חברת 'רביבו תעופה ותיירות' מארגנת טיסה ישירה לרשידיה, עם אישורי כניסה והסעות מסודרות לציונו של רבי יצחק אבוחצירא זיע"א ל-24 שעות בלבד • כך תשריינו כרטיס לעצמכם (הילולא)

מראות מציונו של רבי יצחק אבוחצירא, טולאל בשנה שעברה (צילום: באדיבות המצלם)

י"ד בשבט הינו יום ההילולא של רבי יצחק אבוחצירא זיע"א. היה ידוע כצדיק גדול ובעל רוח הקודש אשר רבים ביקשו את עצתו ונושעו מברכותיו. הצדיק שהה בארץ ישראל תקופה ובעת חזרתו למרוקו, נורה בידי קבוצת שודדים ונקבר בסמוך לעיר תולאל. קברו מהווה אתר עליה לרגל מכל העמים המכבדים את קדושת המקום.

הנחיתה וההמראה הינם ברישדיה, השדה תעופה הקרוב ביותר לציון, במרחק של כשעה נסיעה בלבד

חברת 'רביבו תעופה ותיירות' המתמחה בחבילות נופש כשרות למהדרין לשלל יעדים ברחבי העולם, כגון דובאי, קפריסין, פראג, גאורגיה, מרוקו ועוד, עם למעלה מעשרים שנות ניסיון בתעופה ותיירות, מארגנת לראשונה נסיעת בזק ייחודית לציונו של רבי יצחק אבוחצירא זיע"א.

תופסים מקום בווצאפ >>

מדובר בנסיעה של 24 שעות בלבד, הכוללת טיסות, אשרות כניסה והסעות ישירות לציון. בטיסות יוגש אוכל כשר ובמקום הציון יש אוהל הכנסת אורחים מכובד.

זוהי ההזדמנות שלכם להתנתק מהשגרה ל-24 שעות של התרוממות והתנתקות מהחומר אל הרוח במסע מיוחד שכמותו טרם היה, לציונו של הצדיק הקדוש רבי יצחק אבוחצירא זי"ע. מדובר במסע ייחודי וקצר שיאפשר לכם להתפלל כרצונכם על ציונו של הצדיק ולחזור לשגרה במהירות וללא עיכובים מיותרים.

יציאה מהארץ במוצ"ש י"ג שבט (04.02) בשעה 23:00 בלילה וחזרה ביום ראשון י"ד שבט (05.02) בשעה 20:30 בלילה.

מדובר במסלול הקצר והפרקטי ביותר עבור רבים מהנוסעים להילולה.

תופסים מקום בווצאפ >>

הנחיתה וההמראה הינם ברישדיה, השדה תעופה הקרוב ביותר לציון, במרחק של כשעה נסיעה בלבד.

בדרך חזור יכולים הטסים לעבור בקברם של הצדיקים רבי מסעוד ורבי דוד אבוחצירא זיע"א.

על מנת להיערך עם אשרת הכניסה למרוקו יש לטפל בכל מסמכי הטיסה כבר בימים אלו ולכן אם אתם מעוניינים בטיסה ההיסטורית שלחו הודעה בוואטספ או חייגו כעת למספר: 0548333344 או השאירו פרטים כאן:

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר