אירוע מרגש

במעמד ראש המועצה ובכירים: נחנכו גני תקשורת שתילים במטה בנימין

בגני שתילים מטה בנימין לומדים כ- 50 ילדים בגילאי 3-6, המאובחנים ברצף האוטיזם (ASD) • את המעמד כיבדו ראש המועצה מר ישראל גנץ, סגן ראש המועצה מר שמריהו אירגאס ובכירים נוספים • את פני האורחים קיבל הרב ישראל רייסנר מנכ"ל רשת שתילים שאף שיתף בדבריו על ההתרגשות לחנוך גנים נוספים לתועלת ילדי החינוך המיוחד (חרדים)

מחניכת גני 'שתילים' במטה בנימין (צילום: באדיבות המצלם)

במעמד מרגש נחנכו גני התקשורת של 'שתילים' במטה בנימין בהשתתפות ראש המועצה מר ישראל גנץ, סגן ראש המועצה מר שמריהו אירגאס, המפקחת הגב' אפרת בן צור, מנהלת אגף ח"מ הגב' עינב חבשוש וצוות לשכתה, ראש השפ"ח מר חנוך ירס וצוותו.

את האורחים הנכבדים קיבלו בברכה מייסד ומנכ"ל שתילים הרב ישראל רייסנר והסמנכ"ל הרב ישראל רובין, מנהלת הגנים הגברת צפורה מילר, והצוות המקצועי בגנים.

בגני שתילים מטה בנימין לומדים כ- 50 ילדים בגילאי 3-6, המאובחנים ברצף האוטיזם (ASD).

בשתילים מאמינים כי בשיתוף פעולה חינוכי לימודי ותקשורתי לצד, פיזי ומוטורי ורגשי, ניתן לפתוח לכל ילד את הדלת להצלחה.

במהלך הסיור, הציגה מנהלת הגנים הגב' צפורה מילר לאורחים הנכבדים, את הגנים המושקעים, יחד עם הצוות החינוכי המסור, את חדרי הפעילות המרווחים, ואת הצוות המקצועי, המספק שירותי טיפולים פרא-רפואיים מקצועיים ומתקדמים.

בהתרגשות רבה פתח את האירוע מנכ"ל הרשת בנימה אישית על השתלשלות פתיחת רשת שתילים, כשנגע לליבו הקושי והמצוקה של ילדי החינוך המיוחד, והמטרה המרכזית של שתילים הינה לתת מענה לכל החינוך המיוחד מילדים על הרצף, קשיים רגשיים ונפשיים ועד נוער בסיכון. "ההרגשה שלי הינה" הוסיף מנכ"ל הרשת "שגני התקשורת שבמטה בנימין הם משפחה במלוא מובן המילה שעוטפת הילדים בחום אהבה ואמונה גדולה".

במרכז הטקס נערך מעמד קביעת מזוזות ע"י ראש המועצה, מנכ"ל שתילים והסמנכ"ל .

ראש המועצה סקר את העבודה המסורה, שוחח עם הצוותות והילדים והתרשם עמוקות מהמבנה המושקע מהגישה המקצועית של הצוות המטפל במקום שעובדים בשיתוף פעולה מלא עם המועצה מתוך רצון לתת מענה לכל ילד, והבטיח להמשיך ולעמוד לצידם של ילדי החינוך המיוחד. "בראש מעייניי ההשקעה בתחום החינוך ובתוכם לילדי החינוך המיוחד," אמר ראש המועצה בהתרגשות.

את דבר מינהל החינוך הביא סגן ראש המועצה מר שמריהו אירגאס שסיפר על שיתוף הפעולה הפורה והמבורך עם רשת שתילים שממנף את האופק החינוכי במטה בנימין. הוא סיים את דבריו בציינו את ההתרגשות שאוחזת אותו לראות את ההורים המרוצים, יחד עם הנהלת שתילים וצוותות הגנים, "זה זמן מיוחד להודות להם על שיתוף פעולה מיוחד".

המפקחת הגב' אפרת בן צור סיפרה על ההיכרות הארוכה שלה עם רשת שתילים, על העבודה המקצועית והודתה לרשת שתילים ולמועצת מטה בנימין על ההשקעה בבניית גנים בתוך הווי הקהילה להמשיך את חיבור הגנים עם המשפחה והקהילה התומכת.

רגעים מרגשים היו עת נשאו דברים נציגי הורי הילדים שסיפרו על הקבלה וההכלה, החיבור האימון והשותפות עם הנהלת הגן והצוות, כשהם מדגישים כי השותפות הברוכה הביאה לתוצאות מדהימות ומהירות של התקדמות שלא תאומן אצל ילדיהם. הם הביעו את תודתם והוקרתם העמוקה למשפחת שתילים שעומדת לצידם בכל עת.

בסיומו של המעמד איחלו כולם איחולי הצלחה לראשי הרשת שיוכלו להמשיך בעבודת הקודש ולהעמיד דורות של תלמידים על פי מיטב מסורת המקצועיות והמשפחתיות המאפיינת את הגנים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר