בראש שקט ובטוח:

חברת 'קדם ישראל' משנה את הכללים של קבוצת רכישה לדירה

הפרויקט המדובר בבני ברק "אחוזת שפע" עושה לו כנפיים כמיזם הנדל"ני המשתלם בני ברק עבור משפרי דיור ומשקיעים. מאות כבר הצטרפו כרוכשי יח"ד במסגרת קבוצת הרכישה, אותה מנהלת חברת 'קדם ישראל'. מדובר ביוזמת המגורים מהגדולות בעיר, שרבים רואים בה הזדמנות להשגת דירה יוקרתית עם סביבה מטופחת ובחיסכון גדול (נדלן)

פרויקט אחוזת שפע שמנוהל ע"י קדם ישראל (צילום: קדם ישראל)

לא מעט נכתב על תחום קבוצות הרכישה בשנים האחרונות, ואין ספק כי מדובר בנושא מורכב שלא רבים מבינים בו. בכדי להצליח בו דרושה חברה מקצועית ואמינה, שמאחוריה ניסיון רב ואמינות בשווק בשיטה הזו לשביעות רצונם המלאה של הרוכשים. חברת 'קדם ישראל' משנה את הכללים ומציבה רף גבוה של בטחונות מתחילת ההליך ועד סופו כדי להעניק ראש שקט לרוכשים.

מאחורי "קדם ישראל" המובילה כבר שנים את תחום קבוצות הרכישה עומדים אנשי עסקים מומחים ומנוסים בעלי מוניטין רב בתחום הנדל"ן ניהול פרויקטים והפיננסים, ועשרות פרויקטים ומיזמי נדל"ן שנוהלו בהצלחה בשיטה זו. בימים אלה החברה מנהלת פרויקטים בירושלים, בית שמש, מודיעין עילית ועוד. המוניטין שרכשה כחברה בעלת אמינות ומקצועיות עושה את ההבדל, כאשר הרוכשים יודעים שיש 'אבא' למהלך, מתחילתו ועד סופו.

"הקו המנחה את החברה החל משלב היוזמה, בדיקת הכדאיות הכלכלית, דרך התכנון, אישורי תוכניות הבניה בוועדות המקומיות והמחוזיות תוך ניצול מקסימלי של אחוזי הבניה, ניהול מכרזים, חיסכון בעלויות, ועד לשלבי הבניה בפועל, בפיקוח על טיב וזירוז הבניה, בהתאמה מקסימלית לדרישות שינויי הרוכשים ובאישורים הסופיים עד למסירת המפתחות. כל אלו מעניקים לרוכשים חיסכון של עד מאות אלפי שקלים, ובעיקר שקט ורוגע נפשי הן בזמן ההמתנה לדירה והן לאחר קבלתה", אומרים ב'קדם ישראל'.

היתרון המובהק בשיטת קבוצת רכישה היא חסכון עמלת היזם. אם בכל פרויקט, היזם קונה קרקע ומוכר דירה מושלמת וגובה על כך רווח יזמי, בקבוצת רכישה הרוכשים קונים את הקרקע ובונים בעצמם את הדירה באמצעות ניהול ובכך חוסכים רווח יזמי. בנוסף, בקבוצת רכישה, הרוכשים יכולים לקבוע את הצביון הקהילתי של הפרויקט, מה שלא קיים בדרך כלל במיזמי מחיר למשתכן.

ב'קדם ישראל מדגישים, כי הם מלווים במשרד עורכי דין מהשורה הראשונה המתמחים בעסקאות קבוצת רכישה ומעניקים ליווי משפטי וניהולי לאורך כך הדרך. לדוגמה, את פרויקט "אחוזת שפע" מלווה עו"ד חרות בין יאיר ממשרד "גינדי כספי", משרד גדול ומוביל בישראל בתחום המקרקעין ובעל ניסיון עשיר של למעלה מ-45 שנה בליווי עסקאות נדל"ן מורכבות, ומלווה מעל ל-10 שנים קבוצות רכישה בפרויקטים בהיקף של 7,000 יח"ד בכל הארץ.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר