ממייסדי הנח"ל

הפילנתרופ החרדי דוד הגר זכה באות נשיא המדינה לשנת 2023

יו"ר הנהלת עמותת 'נצח יהודה' וממייסדי הנח"ל החרדי הפילנתרופ והנדבן דוד הגר זכה באות נשיא המדינה להתנדבות לשנת תשפ"ג על "מפעל חיים של שילוב החברה החרדית בצה"ל ובחברה הישראלית" (חרדים)

הפילנתרופ החרדי דוד הגר (צילום: באדיבות המצלם)
יו"ר הנהלת עמותת 'נצח יהודה' וממייסדי הנח"ל החרדי הפילנתרופ והנדבן דוד הגר זכה באות נשיא המדינה להתנדבות לשנת תשפ"ג.
נשיא המדינה יצחק הרצוג שוחח עם הגר והודיע לו על קבלת האות על עבודתו החשובה בקידום אוכלוסיות של חרדים ושילובם בצה"ל ובחרה הישראלית.
הגר, בן 64, נולד וגדל בירושלים, לפני למעלה משני עשורים היה מחלוצי שילוב החרדים בצה"ל, ממייסדי הנח"ל החרדי ומאז ועד היום הקדיש שנים רבות לבניית ולקידום עמותת 'נצח יהודה' המלווה את המסלולים החרדים בצה"ל ופועלת לאחר מכן לשלב את קהילת בוגרי השירות מהמגזר החרדי המונה כיום 16,000 איש, בחברה הישראלית, בתעסוקה, בכלכלה ובכל תחומי החיים.
עמותת נצח יהודה, רבניה, מנהליה ועובדיה נרגשים מהענקת האות. מנכ"ל עמותת 'נצח יהודה' רס"ן במיל' יוסי לוי מסר: "דווקא בתקופה זו בה לצערנו הקיטוב בעם הולך וגדל, אין דבר חשוב יותר מהכרה והוקרת פרוייקט שילוב החרדים בצה"ל שמהווה אבן דרך וגשר אמיתי בין המגזרים בישראל ותורם תרומה אדירה לחיזוק החוסן החברתי. אנו מודים לדוד על יותר משני עשורים של תמיכה, שותפות ועשייה בלתי נלאית. אין ראוי ממנו לקבלת הוקרה זו".
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר