השקעה בטוחה

מטלטל: הטלפון, הרגעים הקשים והבשורה - מיומנו של הרב פופר

בשעה 23.30 אני מקבל הודעה מר' יצחק " אתה ער ?" אני מתקשר אליו והוא אומר לי "אתה לא תאמין, יש לנו ארבעה ילדים וכבר שש שנים אנחנו מצפים להריון נוסף ללא הצלחה" • קראו את הקטע המטלטל מיומנו של הרב דב פופר, רב יועץ ופוסק במכון פוע"ה ויועץ גנטי במרפאה לגנטיקה קלינית במרכז הרפואי הדסה (בריאות)

מאות סיפורי הצלחה של מכון פועה (צילום: באדיבות המצלם)

אני פוגש את יהודה וחני שלש שנים אחרי החתונה וכבר מאחוריהם ארבע הפלות – אכזבות. הם הופנו על ידי הרופא המטפל למספר בדיקות. אחת הבדיקות מזהה שינוי גנטי מבני אצל יהודה שמסביר את סיבת ההפלות. השינוי הגנטי הינו נדיר והוא מחייב טיפול ייחודי מורכב מבחינה הלכתית, רפואית ורגשית.

יהודה וחני פורצים בבכי ותוהים בחשש "איך זה יכול להיות ומה זה אומר.... "

אני עושה להם סדר בתהליך על כל היבטיו, מחזק אותם מבחינה אימונית ובעיקר מבטיח להם כי יש פתרון שמותאם עבורם. לאחר מכן, מחבר אותם אל רופאה שזה תחום מומחיותה. הבכי מתחלף באופטימיות זהירה. במקביל, הם נפגשים עם המערך הפסיכוסוציאלי של פוע"ה שיתן להם מענה למצוקה הנפשית.

אבל הפתרון הרפואי כרוך גם בעלויות משמעותיות. יהודה וחני לא מוכנים לשתף ולבקש את עזרת המשפחה אבל גם לא מסוגלים להתמודד כלכלית עם העלויות. אני נחלץ לעזרתם ומבהיר כי הבעיה לא "שלכם" היא "שלנו". אנחנו נדאג למימון הטיפול.

יהודה וחני יוצאים מהחדר עם חיוך ותקווה. אני מצביע על הקיר שעמוס בתמונות של תינוקות ומבציע על ריבוע ריק בקיר – "זה בשביל התינוק שלכם".

קחו לכם השקעה בטוחה והשתתפו בהצלחת חיים כפשוטו >>

אני פונה לאחד מהשותפים של מכון פוע"ה – ר' יצחק, ומספר לו על "השקעה טובה" שאני רוצה להציע לו ופורס בפניו את הבקשה לעזרה עבור הטיפול הספציפי. ר' יצחק חושב ולאחר כמה דקות הוא שולח לי הודעה "הטיפול עלי".

יהודה וחני יוצאים לדרך ארוכה מלאים באופטימיות. הם לא לבד...

שבעה חודשים לאחר מכן אני מקבל טלפון מיהודה. הרב פופר הוא אומר לי בהתרגשות -"יש לנו בשורות טובות ואתה הטלפון הראשון שלנו".

באותו ערב אני משתתף בחתונה. באופן מקרי אני פוגש את ר יצחק ואומר לו "אתה לא מאמין. משמיים אנחנו נפגשים. זוכר את המקרה עם הזוג... אז היום התבשרתי על הריון".

ר' יצחק מתרגש ומודה לי על השיתוף ועל הזכות להיות שותף עם פוע"ה.

בשעה 23.30 אני מקבל הודעה מר' יצחק " אתה ער ?". אני מתקשר אליו והוא אומר לי "אתה לא תאמין, יש לנו ארבעה ילדים וכבר שש שנים אנחנו מצפים להריון נוסף ללא הצלחה. אני חוזר הביתה אחרי הפגישה שלנו ואשתי נסערת. היא מראה לי בבכי סטיק שמראה על תשובה חיובית להריון". והוא ממשיך ואומר לי "השותפות עם פוע"ה הייתה ההשקעה הכי טובה שעשיתי בחיי".

מכון פוע"ה מסייע לעשרות אלפי פונים מהארץ ומעולם החווים קשיים בתחומי הפוריות, ההריון, הלידה, הגנטיקה, טהרת המשפחה ואישות למעלה מ-30 שנה. הם מקבלים מעטפת מקצועית המשלבת בין התחום הרפואי ההלכתי והרגשי כדי להביא את הפונים להצלחה המדוייקת עבורם באופן יעיל ומהיר ככל הניתן.

אנו מזמינים אתכם להיות שותפים! ימי ההתרמה של מכון פוע"ה מתקיימים בכ"א-כ"ג תמוז, 10-12.7 בשביל אלו שעוד לא זכו

קחו לכם השקעה בטוחה והשתתפו בהצלחת חיים כפשוטו >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר