הולך וגדל

היישוב החרדי 'מיצד' נערך להכפלת מספר התושבים

הישוב החרדי "מיצד" שבגוש עציון ממשיך להתרחב ולהוות אבן שואבת למשפחות חרדיות רבות הבוחרות באיכות חיים וקהילה תורנית.

"קריית מיצד", ממשיכה לפתח את מוסדות הקהילה ולהיערך לקראת התושבים החדשים. (צילום: יח"צ)

יחד עם קבלת ההיתרים ועבודות הפיתוח לשכונה החדשה "קריית מיצד", ממשיכים ביישוב לפתח את מוסדות הקהילה ולהיערך לקראת התושבים החדשים.

במיצד מתגוררות היום 150 משפחות ובאכלוס הקרוב הישוב צפוי לגדול לכ-200 משפחות, כאשר בסיום אכלוס הפרויקט היישוב יוכפל, ויגיע אי"ה לכ-450 משפחות. זהו גידול מרשים המעיד על ההתפתחות המהירה של הישוב ועל הביקושים הגבוהים הקיימים מצד משפחות רבות. פרויקט הבניה ב'מיצד' נמצא בעיצומו. מדובר בשלב א' של השכונה החדשה, הכולל 88 יחידות דיור בבנייה רוויה ואיכותית מתוך 200 יח"ד בסך הכל. הדירות בפרויקט רחבות ידיים בנות 4,5,6 חדרים וכן פנטהאוזים הצופים לנוף המרהיב של הרי יהודה.

"אנחנו מודעים לאתגר הגדול של הכפלת אוכלוסיית הישוב בשנים הקרובות ונערכים בהתאם", אומר מזכיר הישוב יחיאל קוקבקה, "הייחודיות של מיצד, מלבד השקט ויישוב הדעת, שהוא יישוב הכולל את כל המוסדות והשירותים שמקום חרדי צריך. יש כאן מעונות, גנים, בתי ספר, תלמודי תורה מכיתה א' ובשנה הבאה תיפתח כיתה ח' לאור צמיחת הישוב. קופות חולים, ספרייה, ג'ימבורי, גינות שעשועים ועוד.

"לקראת האכלוס של עשרות המשפחות החדשות אנחנו דואגים לעבות את השירותים הקיימים, לצד בניית חדשים. לדוגמה, סיימנו כעת שיפוץ של מקווה גברים במימון מלא של 'אריאל יזמות', במקביל לתכנון מקווה טהרה חדש בישוב. בנוסף, ייבנו כאן בשנה הבאה כיתות לימוד חדשות במבני קבע וכן מעון ילדים חדש. אנחנו עושים הכל שלמשפחות החדשות יהיה את כל הדרוש".

היישוב 'מיצד' שבגוש עציון, שכבר קנה את שמו כישוב החרדי השלו שבהרי יהודה, מציע את כל היופי שבחיי קהילה תורניים ומעניק לתושביו הזדמנות להתרחק משאון העיר, ליהנות מאיכות חיים ולהתמקד בלימוד תורה ועבודת ה'. הישוב ממוקם בקרבת שני מרכזים חרדיים. נסיעה קצרה של 25 דקות מביתר עילית ו 35 דק' מירושלים מאפשרים לתושבי מיצד ללמוד ולעבוד בביתר עילית או בירושלים.

את הבניה ב'מיצד' מובילה 'קבוצת אריאל', בראשה עומדים יזמי נדל"ן בעל ניסיון עשיר בבניית מאות יחידות דיור במגוון פרויקטים בהיקף גדול, משלב הייזום ועד לשלב הביצוע. קבוצת אריאל מתמחה בהרחבת יישובים ויצירת סביבת מגורים מושלמת ומעניקה גב כלכלי איתן לרוכשי הדירות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר