הרבנית מבעלזא זכתה בקורקינט, הרבנית מסאטמר בבובה דוברת עברית

תוצאות מפתיעות נרשמו אמש במכירה הסינית של ארגון הצדקה "בית מרגלית" בויז'ניץ, כאשר הרבנית מבעזלא זכתה בקורקינט ואילו הרבנית מסאטמר זכתה בבובה מדברת (חסידים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הרבניות מבעלזא, סקווירא וסאטמר (צילום ארכיון: כיכר השבת)

תוצאות מפתיעות: רבניות מפורסמות, נשות אדמו"רים ומנהיגים, זכו בהגרלה שנערכה אמש (רביעי) במהלך ערב נשים לארגון הצדקה "בית מרגלית".

מידי שנה מקיים ארגון 'בית מרגלית' של נשות חסידות ויז'ניץ מכירה סינית שנתית בה משתתפות מאות נשים התומכות כלכלית במעשי החסד כשבמקביל ניתנת להן האפשרות לזכות בהגרלה במגוון מוצרים, גם אמש ערך ארגון הצדקה ערב נשים במהלכו נשמעו הרצאות מאת רבניות מפורסמות כשבנוסף נערכה במהלך הכינוס ההגרלה השנתית.

ארגון החסד 'בית מרגלית' הוקם לזכרה של הרבנית מויז'ניץ ע"ה ועל כן בני משפחתה ובהן הרבניות מויז'ניץ, בעלזא, סאטמר וסקווירא תומכות באופן קבוע ותדיר במטרות החסד והסיוע הרבות המתקיימות לזכרה ולעילוי נשמתה כשבין היתר מסייע הארגון לנשים חולות ונזקקות, או בעזרה אחרי לידה וכדומה.

יצוין כי בכנסים הנערכים מידי פעם הרבניות תליט"א אפילו מופיעות בעצמן ונואמות בפני ציבור הנשים.

במהלך האירוע אמש, הופתעו ציבור הנשים לשמוע כי בין רשימת הזוכות מופיעות שמותיהן של האחיות הרבניות מבעלזא ומסאטמר, אולם תדהמתן גברה כפליים כשהתברר כי הרבנית מבעלזא זכתה בקורקינט לילדים ואילו הרבנית מסאטמר זכתה בבובה מדברת.

רייזי, אחת הנוכחות, ששוחחה עם "כיכר השבת" מספרת כי היה זה רגע משעשע ומבדר, כשהיא מוסיפה ומציינת כי ייתכן והרבניות כלל לא יודעות כי הן זכו וזאת משום שכלל לא היו בכינוס.

לדבריה העובדה שהן תומכות בארגון בצורה קבועה מקנה להן את הזכות האוטומטית להיכנס להגרלה. "זה לא נורא", היא מוסיפה בחיוך ואומרת, "לרבניות גם יש נכדות והן יוכלו להשתמש במתנות".

היא מוסיפה רק בציניות שצריך רק לזכור כי "הבובה המדברת" בה זכתה הרבנית מסאטמר הינה דוברת רק את שפת העברית שחודשה ע"י "הציונים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות