מסע המועצת: ראשי הוועדה המכינה שבו לארץ, נועדו עם האדמו"ר מגור

ראשי וועדת ההיגוי של מסע האדמו"רים, חנוך זייברט ויונתן בורנשטיין, שבו לישראל ונכנסו לפגישת עדכון במעונו של הרבי מגור • מתברר: חגי הנוצרים גורמים לשיבושים בהפקת האירוע (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
בכירי הוועדה חנוך זייברט והרב שמעון וואלף קליין (צילום: כיכר השבת)

מסע המועצת: גם היום (חמישי), ממשיכים העסקנים בארה"ב לנסות ולאתר מקום ראוי על מנת לקיים בו את הכינוס ההיסטורי של גדולי האדמו"רים המגיעים מישראל למסע מחאה וזעקה כנגד רדיפת הדת וחוק גיוס בני הישיבות.

בשעות הערב, שבו לישראל ראשי וועדת ההיגוי הישראלית חנוך זייברט ויונתן בורנשטיין, ונכנסו למעונו של כ"ק מרן האדמו"ר מגור על מנת ולעדכנו בהתפתחויות.

ל"כיכר השבת" נודע, כי בשל חגי הנוצרים, הרי שיש עדיין קשיים לסכם עם חברת האוהלים מסן פרנסיסקו שאמורה להתקין ולבנות את האוהל בעל 50 אלף המקומות, שיועד לאכלס את ההמונים.

במקביל, מערימה משטרת ניו יורק קשיים על קיום הכינוס בפארק פלויד בענט פילד, וטוענת כי ניתן לקיים במקום כינוס של 10,000 איש ולא יותר מכך.

גורמים בוועדת ההיגוי מעריכים בשיחה ל'כיכר השבת', כי הפתרון יימצא בקרוב, כשלדבריהם ההכנות לטיסת האדמו"רים כבר בעיצומן.

הבוקר, החלו אף העבודות לבניית מעלית מיוחדת במעונו של הנגיד בעריש וועבר, שם צפוי כ"ק מרן האדמור מבעלזא לשהות בימי המסע ההיסטורי.

בחסידות בעלזא מציינים, כי קיימת התרגשות גדולה בחצר, לאור העובדה שמזה 15 שנים לא הגיע הרבי לביקור בארה"ב, בה קימת קהילה של 2,500 חסידים.

צפו בעבודות בניית המעלית (באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר