עכשיו זה סופי?

מסע המועצת; נמצא 'האנגר' שיכול להכיל כ-60 אלף איש

ועדת ההיגוי של "מסע המועצת" התכנסה וקיבלה דיווח על "האנגר" ענק שיכול להכיל כ-60 אלף איש, בנוסף, דנה הוועדה במעמד "צאתכם לשלום" שייערך בנתב"ג (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
האנגר הענק (צילום: באדיבות המצלם)

עכשיו זה סופי? בשעות הלילה אמש (מוצאי שבת) נפגשו חברי וועדת ההיגוי ל"מסע המועצת", במשרדו של ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט, האיש שמפקד על המסע, וסיכמו את הפרטים האחרונים לפני היציאה לדרך וזאת לאור הפגישות שהתקיימו עם העסקנים באמריקה.

במפגש אמש הובהר כי אותר "האנגר" שיכול להכיל כ-60 אלף איש למטרת הכינוס ההיסטורי והוא ממוקם בהדסון ניו ג'רזי כשביממה הקרובה יתקבל האישור הסופי מהמשטרה המקומית לגבי ההיתרים לקיום האירוע במקום.

במפגש הסמיכו הנוכחים את מזכיר מועצת גדולי התורה החסידית הרב מרדכי שטרן לקבוע את רשימת וסדר הנואמים כשעל פי המתוכנן ינאמו מאדמו"רי ארץ ישראל מרנן האדמו"רים מגור, בעלזא, ויז'ניץ וצאנז.

במפגש דיווחו ראשי וועדת ההיגוי כי נעשה מאמץ על "לחבר" למטרות הכינוס הן את ראשי הישיבות ואת הציבור הליטאי ולדברי הנוכחים כבר ניתן אישור עקרוני מהגאון רבי מלכיאל קוטלר ר"י לייקווד להשתתפותו במעמד ומאידך ליצור חזית אחידה של שני פלגי חסידויות סאטמר בראשות האחים האדמו"רים.

בנוסף הוכרע כי תוקם וועדת ארגון למעמד "צאתכם לשלום" שיתקיים בנמל התעופה בן גוריון ביום ראשון הבא בשעות הלילה לפני טיסת האדמו"רים המשותפת.

הבוקר בטאון תנועת 'אגודת ישראל', עיתון "המודיע", מצטט גורמים בכירים ביהדות ארה"ב הטוענים כי רדיפת ממשלת ישראל את יהודי התנ"ך האוטנטיים שומטת את בסיס טענתה הבינלאומית לזכות על הארץ המובטחת.

לדברי הגורמים מדינת ישראל מבקשת למצב את עצמה כדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון אבל היא הופכת להיות הדמוקרטיה היחידה בעולם הפוגעת ביהודים רשמית בגלל יהדותם. "אף לא מדינה אחרת מעזה לפגוע ביהודים בגלל התנהגותם במסורת היהודית", הם טוענים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר