צפו: הרב אליעזר ברלנד מתבודד במפלי ויקטוריה

מקורביו של הרה"צ אליעזר ברלנד, מפרסמים תמונה בה הוא נראה עטוף בטלית ותפילין במפלי ויקטוריה שבזימבבואה. לדבריהם, הרב ברלנד היה בהתבודדות בעת צילום התמונה (חסידים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הרב ברלנד בזימבבואה (צילום: באדיבות המצלם)

מקורביו של מנהיג 'שובו בנים', מפרסמים היום (ראשון) תמונה נדירה, בה נראה הרב אליעזר ברלנד כשהוא 'מתבודד' על רקע מפלי ויקטוריה שבזימבבואה זה הוא שוהה.

כזכור, כפי שפורסם לראשונה ב"כיכר השבת" לפני מעל לחודש המריא הרב ממרוקו לדרום אפריקה יחד עם ארבעה אנשים בלבד, אחד מהם הוא איש עסקים אמיד שהעמיד לרשותו של הרב מטוס פרטי אתו הוא מתנייד ממקום למקום. בזימבבואה, נשכרה עבור הגר"א ברלנד וילה פרטית.

צפו: הרב ברלנד מוסר שיעור בדרום אפריקה (באדיבות המצלם)

יצוין כי למרות שבתחילה הופנתה דרישה אל הרב ברלנד ממלך מרוקו לעזוב את המדינה, הרי שבסופו של דבר הרב יכל להישאר במדינה, אך החליט לעזוב בשל החשש מפגיעה בחסידיו. בטרם עזב את מרוקו, אמר הרב כי הוא מוכן להישאר רק אם לא יפגעו בתלמידיו.

באחד מעיתוני הממלכה במרוקו, פורסם ראיון עם המלך, בו הוא התייחס לרב ברלנד ואמר כי הרב יכול לחזור בכל עת שיחפוץ למדינה וכי לא יאונה לו כל רע. המלך הוסיף ואמר כי מי שעורר את הבלגן על שהותו של הרב במרוקו היו חלק מאנשי הקהילה היהודית במקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר