מסע האדמו"רים יידחה?

מסתמן: האדמו"ר מבעלזא לא ישתתף ב'מסע המועצת'

בני ביתו של כ"ק האדמו"ר מבעלזא הודיעו הבוקר למקורביו של כ"ק מרן האדמו"ר מגור כי כפי הנראה הוא לא יכול להשתתף במסע ההיסטורי בשל סיבות אישיות. בעקבות ההחלטה בבעלזא נערך סבב טלפוני בין חברי מועצת גדולי התורה ולפי המסתמן המסע ההיסטורי יידחה. כל הפרטים (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
כ"ק האדמו"ר מבעלזא (צילום ארכיון: א.מ.ש.)

קשיים עצומים במסע המועצת: הבוקר (שני) הודיעו בני ביתו של כ"ק האדמו"ר מבעלזא למקורביו של כ"ק מרן האדמו"ר מגור כי כפי הנראה האדמו"ר לא יוכל להשתתף במסע ההיסטורי בשל סיבות אישיות.

בעקבות ההחלטה בבעלזא, ל"כיכר השבת" נודע כי נערך סבב טלפוני בין חברי מועצת גדולי התורה ולפי המסתמן המסע ההיסטורי יידחה.

בשלב זה עלה הרעיון כי כ"ק האדמו"ר מבעלזא ישלח למסע ההיסטורי את בנו הרה"צ רבי אהרון מרדכי רוקח במקומו יחד עם דייני חסידות בעלזא.

הגורמים הרשמיים בחסידויות גור ובעלזא מסרבים לאשר או להכחיש את המהפך המסתמן במסע ההיסטורי.

כזכור, רק לפני כשבוע אישר כ"ק האדמו"ר מבעלזא את השתתפותו במסע לאחר ימים ארוכים של התלבטויות, כאשר ברגע שהחליט על השתתפותו החל המסע לקרום עור וגידים ולצאת לדרך בצל הקשיים הרבים.

הבוקר דווח ב"כיכר השבת" כי בויזניץ מונסי מביעים ספק האם הרבי עצמו ישתתף בכינוס וזאת לאור זקנותו המופלגת וחולשתו אולם ישלח את בניו הרבנים ואת קהל החסידים להשתתף במפגן המחאה.

גם בחסידות סאטמר עדיין אין הכרעה באשר להשתתפות במסע. בחצר מהר"א מסאטמר מבהירים כי אין עדיין סיכום עם מארגני המסע ועדיין לא חלה התקדמות של ממש במגעים.

בחצר מהר"י מסאטמר, העניינים מסובכים קת יותר, שם החשש הינו מפני גורמים קיצוניים בחסידות שיפריעו למהלך האחדות לצאת אל הפועל.

אתר "כיכר השבת" ימשיך לעקוב ולעדכן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר