צמרת עיריית בני ברק ערכה ביקור חג אצל כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ

צמרת עיריית בני ברק יחד עם ראש העיר חנוך זייברט, הגיעה היום לביקור חג בביתו של כ"ק מרן האדמו"ר מויז'ניץ, שסיפר על הקשר עם מרן פוסק הדור זצ"ל והזהירות מאסונות (פסח)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מרן פוסק הדור והאדמו"ר מויז'ניץ (באדיבות המצלם)
צמרת עיריית בני-ברק, נכנסה היום (שלישי), להתברך בברכת החג אצל מרן כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ, שעמד בדבריו על אבדת העיר עם פטירת מרן פוסק הדור הגאון רבי שמואל הלוי וואזנר, בעל 'שבט הלוי',ועל המסקנות הנדרשות בעקבות הטרגדיה הקשה שאירעה בשעת ההלוויה.
את דבריו במהלך ביקור החג המסורתי של צמרת העיר בראשות ראש העיר, חנוך זייברט וסגנו, מנחם מנדל אייזנברג, הקדיש האדמו"ר לדברי זכרון לדמותו של פוסק הדור זצ"ל "שהגן על העיר מזה ס"ה שנים באור תורתו ובפסיקותיו, בעמידתו האיתנה על קדושת העיר ובעצם התגוררו בתוכנו".
האדמו"ר האריך בדברים על הקשר המיוחד של גאב"ד זכרון מאיר לאדמו"רי בית ויז'ניץ, ולאחר מכן התייחס לטרגדיה הקשה עם פטירתו של האברך הר"ר מרדכי גרבר ז"ל בעת מסע ההלוויה כשהוא מעורר במילים כדורבנות על הצורך לנקוט במשנה זהירות באירועים המוניים בכדי שלא נבוא לידי אסונות נוספים רחמנא ליצלן.
בביקור החג השתתפו חברי מועצת העיר: ישראל אברהם שכטר ואברהם גרין, ומנהל המנגנון יהודה גלבר שהיה אחיין קרוב למרן פוסק הדור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר