הצצה ל'שטיבל'

מאחורי הקלעים: מיהו 'אבי', מנהל הקבוצה?

קבוצת הוואטספ הפופולרית בקרב חסידי גור שנסגרה השבוע, ממשיכה לעורר שיח בקבוצות. "לא ידעו עליו כלום. אם היו יודעים מה שמו האמיתי של 'אבי', יהיו בהלם מוחלט" (חסידים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: Nati Shohat/FLASH90 ושאטרסטוק)

"יש כאלו שאם היו יודעים את שמו האמיתי הם היו בהלם מוחלט" - אומר ל'כיכר השבת' אחד החברים בקבוצת 'השטיבל' שנסגרה השבוע במפתיע.

כפי שדיווחנו ביום שני בערב, האיש שכינה את עצמו 'אבי', הודיע על סגירת הקבוצה שעדכנה מהנעשה והנשמע בחצר הקודש גור.

הנסיבות לסגירת הקבוצה עדיין מסעירות את החסידים, ומעורר שיח נרחב בקבוצות הוואטסאפ האחרות בהם חברים חסידי גור.

אחד החברים אומר לנו: "'אבי' המנהל חיבר לקבוצה את כל הבולדוזרים והעסקנים של החסידות, היה לו את הטלפונים של כולם. הוא ידע הכל על חברי הקבוצה - אבל כל חברי הקבוצה לא ידעו כלום עליו".

כאמור, מנהל הקבוצה הסיר את כל חברי הקבוצה שהפכה לשיחת היום בקרב העסקנים בחסידות, לא לפני שכתב כך: "חברים יקרים!! היה נחמד מאד. ונחמד מאד שהיה... כבר כתבתי לפני כמה שבועות שהייתי אזוק באוקלהומה. כעת אני חזרתי משווייץ לאמריקה ואני מתעסק בניהול משפטי באחת ממדינות אמריקה הלטינית. מקווה מאד לחזור לבית שמש לקראת בין הזמנים עם נכדיי תוך שבועיים. אולי אשאר לבחירות ואולי אשאיר ת.ז... בכל מקרה נפגש בראש השנה בבית חיינו בירושלים".

בהמשך דבריו טען כי החליט לסגור את הקבוצה לאחר ששמע שיעור נגד פגעי הטכנולוגיה ולא בגלל שבכירי החסידות גילו את שמו האמיתי והטילו עליו וטו: "אגב במלון בשווייץ שמעתי בליל שבת נאום חוצב להבות נגד מכשירים אפילו המתקראים כשרים וחסומים. לכן זרקתי את הכשר ואפילו את המחשבון כי צריך להרוג אותם כשהם קטנים".

לסיום כתב: "כעת אני יוצא לחופשה בלתי מוגבלת בזמן. לא נפגש כאן יותר! לסיום אדגיש: גער איז נישט קיין פוליטישע אפרטהייד! תעבדו קשה גם לבחירות הרביעיות בלעדי. (יש חתונה באלול? אם כן נפגש אז...) ראיתי שנהיה כאן מלא שטויות תוך יומיים. אי אפשר להשאיר אותכם דקה לבד! לכן שלום שלום ולא להתראות. לעבעדיג וואכעדיג פריש. אבי, המנהל המיתולוגי לשעבר בקבוצת השטיבל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר