תקיפת השוטרים

ארבעת העצורים מויז'ניץ מרכז - שוחררו למעצר בית

ארבעת חסידי ויז'ניץ מרכז שהסגירו עצמם למשטרה, נחקרו בחשד למעורבות בתקיפת השוטרים בבני ברק ומעצרם הוארך בביהמ"ש, שוחררו למעצר בית בן חמישה ימים (חסידים, בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
ארבעת העצורים בביהמ"ש, אמש (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)

ארבעת חסידי ויז'ניץ מרכז שהסגירו עצמם למשטרה בתחילת השבוע, נחקרו בחשד למעורבות בתקיפת השוטרים בבני ברק, ומעצרם אף הוארך בבית המשפט - שוחררו הערב (שלישי) ממעצר.

ארבעת החשודים, אליעזר מאיר, מרדכי וויזר, זאב הגר ואליעזר ברויאר, הסגירו עצמם לפני יומיים למשטרה, ונחקרו בחשד למעורבות בתקיפת השוטרים הסמויים בבני ברק ביום חמישי האחרון.

החשודים בביהמ"ש, אמש (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)

ביום שני, ביהמ"ש האריך את מעצרם בשלושה ימים - עד מחר, אך הערב הם שוחררו ממעצר - זאת על אף החלטת בית משפט השלום בת"א.

הארבעה שוחררו למעצר בית בן חמישה ימים והורחקו למשך 15 ימים מהרחוב בו אירעה תקיפת השוטרים. כמו כן, נאסר עליהם ליצור קשר עם מעורבים נוספים בהתפרעות.

תקיפת השוטרים בבני ברק (צילום: לפי סעיף 27א)

עורכי הדין טל גבאי ויהודה פריד, מסרו כי "אנו מברכים על החלטת המשטרה. על אף הטענות הקשות שהציגה המשטרה בבית המשפט, במהלך הדיון בבקשה להארכת מעצרם, חלקם של מרשינו באירוע היה מינורי, ואנחנו שמחים שהמשטרה אימצה הערב את עמדתנו".

כזכור, המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם בחמישה ימים אך בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרם בשלושה ימים.

החשודים בביהמ"ש, אמש (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)

בדיון בביהמ"ש, טען פרקליטם כי ישנה "הפרה של הבטחה שלטונית" לעניין שחרור החשודים, לאחר שחשף בדיון כי המשטרה הבטיחה שהחשודים שיסגירו עצמם, ישוחררו כעבור 24 שעות, ואף הציג התכתבות בין הצדדים, אך בסופו של דבר, ביהמ"ש קבע כי לא ניתנה הבטחה שכזו.

השופטת, דחתה את הטענה כי לא ידעו שמדובר ברכב משטרתי, וציינה כי מהראיות בתיק עולה כי "כלל האנשים שהיו מסביב לרכב החלו בחבטות וניסיון לחבול ברכב וכן לתקוף את השוטרים, רק לאחר שנצעקו צעקות אשר קושרות את הרכב לאחד השוטרים ואף ציינו את שמו במפורש".

  • תיעוד תקיפת השוטרים מופץ ברשתות החברתיות, וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם, הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בתיעוד נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר