שבוע לאחר הכינוס

במחאה על הגשת העתירה: עשרות חסידי גור הפגינו בב"ב

עשרות מנכבדי חסידי גור התאספו לעצרת מחאה מול ביתו של עו"ד שלמה אלבוים, מי שהגיש עתירה לביהמ"ש נגד שורת בכירים ורבנים בגור, בהם גם אחד מבניו של הרבי (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

עשרות מנכבדי וזקני חסידי גור התאספו הערב (חמישי) לעצרת מחאה וזעקה מול ביתו של עו''ד שלמה אלבוים בעיר בני ברק, מי שהגיש עתירה לבית המשפט נגד שורת בכירים ורבנים בחסידות גור, בהם גם נגד אחד מבניו של הרבי.

לטענת גורמים בחסידות גור, עצרת המחאה נערכה לאחר מהלכים שונים שבוצעו לאחרונה על ידי עו''ד אלבוים כנגד חסידות גור, השיא שבהם כאמור, הגשת תביעה בערכאות משפטיות לפני כמה שבועות נגד בכירי רבני חסידות גור ונגד אחד מבניו של הרבי.

בגור מוסיפים ומסבירים כי לאחר כינוס הרבנים והדיינים שנערך בשבוע שעבר, במסגרתו הובאו דברי מחאה חריפים אודות החומרה שבהליכה לערכאות, כינוס שאף גרר אחריו תגובות מצד דיינים רבים בעולם הדיינות, הוחלט לערוך עצרת מחאה מול ביתו של עורך הדין, מחאה שבה נטלו חלק קבוצת חסידים שכואבים את המצב, ואף מגדירים אותו כ"מעשה שלא ניתן לעבור עליו לסדר היום", וכי הם מצפים ממגיש העתירה שיבטל אותה לאלתר.

במחאה השתתפו עשרות אברכים, בהם גם מזקני החסידים שהחזיקו שלטי מחאה בידיהם, כאשר בנוסף בדברים שנשא אחד המשתתפים הוא אמר כי על כולם לעמוד ולזעוק לשמיים עד אשר ישתנו הדברים.

עורך הדין שלמה אלבוים מסר בתגובה ל'כיכר השבת'. "הכל נעשה בהתייעצות עם פוסקי הדור, ובהוראתם, כאשר הדיין הגאון הרב מנדל שפרן נתן לכך ביטוי בפומבי בכתב, ושאר הדיינים תומכים בכך בסתר מחמת פחד, כולל אחד מדייני גור החשובים ביותר, וכי כל מי שקשור לטרור הפחדות או הסתה, חשוף לתביעה - על פי הוראת דעת תורה, וללא יוצא מן הכלל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר