בכינוס בעיר • צפו

המשבר בבית שמש: פרוש תקף את רה"ע

עשרות קהילות חסידות בבית שמש השתתפו בכינוס שערך חבר הכנסת מאיר פרוש בעיר. במהלך הכינוס, תקפו הדוברים את עליזה בלוך וקראו לח"מ העיר ארנרייך לשוב הביתה (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
בכנס, אמש (צילום: באדיבות המצלם)

המשבר בבית שמש בין הסיעות החרדיות לראש העיר עליזה בלוך - עדיין שריר וקיים, אמש (שלישי) התקיים כינוס פוליטי של עשרות קהילות חסידות חסידיות בבית שמש, נגד התנהלותה של ראש העיר עליזה בלוך, בהשתתפות ח"כ מאיר פרוש.

חבר הכנסת פרוש, נאם באירוע וקרא לראש העיר עליזה בלוך, להתעשת ולשבת עם נציגי הציבור החרדי, כדי להגיע להבנות.

לדברי פרוש: "גב' בלוך חייבת להפנים שהגוש זה לא יתפרק ואם היא תמשיך ככה יהיה לה קשה וזה בלשון המעטה, היא צריכה לשבת ולהגיע להבנות עם הגוש. במשך שנתיים וחצי הקואליציה התנהלה ושמרו על כבודה. מדובר על צרכים של הקהילות"

פרוש אף פנה בנאומו לחבר המועצה מטעם חסידות גור, שלא הצטרף לחרם החרדי בעיר: "אני קורה להרב ארנרייך להצטרף לרוב אגודת ישראל וחלילה לא לשדר לראש העיר שכביכול יהיה בסדר וזה יסתדר, זה לא יסתדר רק אם כל הגוש יהיה ביחד".

סגן ראש העיר בית שמש שמעון גולדברג אמר בכנס: "חבל שיש פוליטיקה על חשבון הילדים, גם אם יש מחלקות פוליטיות יש דברים שהם קונצנזוס, לא פוגעים בילדים בשביל פוליטיקה, ומה שכואב שהפוגעים הם חלק מסלתא ומשמנה של העיר. זה דוגמית ממה שקורה כאן בעיר, ועל זה נזעקנו בכינוס החירום כעת".

גולדברג סיפר, כי ח"כ אייכלר לא הצליח להגיע הערב לכינוס והוא יערוך ביום חמישי כינוס נוסף עם כל חברי המועצה שלא יצטייר חלילה שאין כאן אחדות".

חבר מועצת העיר ויסמן אמר: "ראש העיר בלוך לא מבינה שמדובר באחדות מלאה בגוש, היא מנסה לעשות הפרד ומשול בין קהילות ובין חברים בגוש בניסיון להבטיח הרים וגבעות בכדי למישהו יבגוד בגוש אך ללא הצלחה. אנחנו נלך עד בסוף יחד לטובת ציבור תושבי העיר".

חבר מועצת העיר נחמן פרנקל אמר: "ההתחייבויות של ראש העיר כלפי הציבור בעיר הופרו על ידה ברגל גסה".

"מדובר", סיפר פרנקל: "על הסכמים מפורשים בנושאים שהם ציפור הנפש של הציבור וחבל שכך. ראש העיר צריכה להבין שאנחנו מאוחדים ולא יהיה ניתן לפרק אותנו. אנחנו קוראים לה לשבת איתנו ולהגיע להבנות, שנוכל לתת לילדים את הצרכים שלהם לאחר מכן ננהל פוליטיקה".

הקהילות שהשתתפו בכנס הן: באבוב. באיאן. באלחוב. בוהוש. בוסטון. ביאלא. בעלזא. ברסלב. דז'יקוב ויזניץ. ויזניץ מונסי. ויזניץ מרכז. זוועהיל. חבד. טשערנוביל. לעלוב. מתמידים. מעייני ישראל. נצח ישראל. סאדיגורה. סטריקוב. סלאנים. סלונים. סערט ויזניץ. פינסק קרלין. פרושים. צאנז. קאמרנא. קוסוב ויזניץ. ראחמסטריווקא. שומרי אמונים ושאץ דרהביטש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר