ברחבי העולם חוגגים את "חג הגאולה" של מייסד חסידות חב"ד

הערב (חמישי) יתכנסו ברחבי הארץ עשרות אלפי אנשים על מנת לחגוג את "חג הגאולה" – יום שחרורו ממאסר בכלא הרוסי, לפני למעלה ממאתיים שנה של רבי שניאור זלמן מלאדי, מייסד חסידות חב"ד ובעל המחבר ספר התניא והשו"ע. בהתוועדויות הרבות, אשר ייערכו ע"י מנהלי בתי חב"ד ברחבי הארץ ישתתפו רבנים, משפיעים, ואנשי ציבור מכל שכבות העם אשר יבואו לחגוג את היום המכונה "ראש השנה לחסידות" (חסידים)

הרב יצחק רבינוביץ | כיכר השבת |

הערב (חמישי) יתכנסו ברחבי הארץ עשרות אלפי אנשים על מנת לחגוג את "חג הגאולה" – יום שחרורו ממאסר בכלא הרוסי, לפני למעלה ממאתיים שנה של רבי שניאור זלמן מלאדי, מייסד חסידות חב"ד ובעל המחבר ספר התניא והשו"ע.

בהתוועדויות הרבות, אשר ייערכו ע"י מנהלי בתי חב"ד ברחבי הארץ ישתתפו רבנים, משפיעים, ואנשי ציבור מכל שכבות העם אשר יבואו לחגוג את היום המכונה "ראש השנה לחסידות".

ההתוועדות המרכזית של תושבי המרכז תתקיים בעז"ה ביום חמישי בשעה שמונה בערב בבית-הכנסת "בית-מנחם" בכפר חב"ד.

קהל רב של תושבי הכפר ואורחים, צפוי למלא עד אפס מקום את אולם בית-הכנסת "בית מנחם", ואת בימת הנשיאות תכבד גלריה מכובדת של אישי ציבור, בהם הרב הראשי לשעבר, הגאון הרב ישראל-מאיר לאו, שליח חב"ד בתאילנד, הרב יוסף קנטור ותזמורתו של משה (מונה) רוזנבלום.

הרב יוסף יצחק אהרונוב, יו"ר צעירי חב"ד אמר כי "י"ט כסלו כבר מזמן איננו חג רק של חסידי חב"ד, אלא קנה לעצמו מעמד מיוחד וחגיגי בקרב כל שכבות ישראל. גילויי האהדה וההזדהות הרבה להם זוכים שליחי חב"ד ופעילי התנועה בכל מקום ומקום על פני הגלובוס, רק מוכיחים כי החסידות היא היום אכן נחלת הכלל, ויש לה מה לתרום לכל אחד ואחד, ללא הבדל השתייכות או מוצא'".

גם השנה מפיץ אגף ההוצאה לאור שע"י צעירי אגודת חב"ד את החוברת המהודרת "לגלות את האור הפנימי" המספרת את סיפור המאסר והגאולה בצורה רהוטה, צבעונית ומכובדת. במאות ההתוועדויות יזכו ציבור המשתתפים לקבל לידיהם את החוברת כשי.

בנוסף, הודפסה השנה מהדורת כיס מיוחדת של ספר התניא והיא תחולק באלפי עותקים לציבור שיקח חלק בהתוועדויות והכנסים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר