לייזר ברוק בקטע לכבוד שבת חודש אדרהחזן לייזר ברוק בקטע שמח ומחויך לכבוד חודש אדר כחלק מפרויקט הקורונה שלו. הלחן מקורו בחסידות צאנז כשעל פי המסורת מקורו בניגון ש"נגאל" מבית מרזח (חזנות)כהכיכר השבת | ג' באדר א' | 04.02.2210100:00/0:55כיכר השבתלייזר ברוקהאם הכתבה עניינה אותך?כן (100%)לא (0%)סמנו אותנו כמקור מועדף בגוגלעקבו אחרינו ב -Google Newsתוכן שאסור לפספס:סיירת מטכ"ל, דובדבן או חשמונאים? מפת הקומנדו של צה"ל נחשפתמשה מנס|23.06.26משבר חריף בקואליציה: דרעי וגפני מאיימים בבחירות; גל מעצרי עריקים נמשךיוסי סרגובסקי|23.06.26דונלד טראמפ לא התהפך, הוא פשוט נשאר טראמפ, אז מה הולך לקרות? צפוכיכר השבת|23.06.26 0 תגובותאין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.שליחת תגובהאולי גם יעניין אותך:כניעה מביכה או אסטרטגיה גאונית? מאחורי הקלעים של המו"מ בין טראמפ לאיראןיוסי סרגובסקי|22.06.26הראש"ל: טראמפ התהפך עלינו בגלל רדיפת לומדי תורה; היועמ"שית - איזבל מרשעתישי כהן|20.06.26שני ילדים חרדים נפצעו בינוני במהלך שבת בצהריים בתאונת בימבה בבית שמשדוד הכהן|20.06.26
0 תגובות