מיוחד: הצצה אל מקהלת החזנים הבאה

אתר "כיכר השבת" שמח להציג בפני הגולשים את הדבר הבא בעולם החזנות - מקהלת לשמוע אל הרינה. גדול החזנים, משה שטרן: "מקהלה מרשימה". החזן העולמי ישראל רנד: "מהיום, הם אצלי בעדיפות ראשונה, מנצח סופר מקצועי, הסאונד של המקהלה הינו סאונד של אנסמבל". צפו בוידאו

יוני גבאי | כיכר השבת |

לקראת חג השבועות ועם סיומם של ימי המוסיקה הווקאלית, אתר "כיכר השבת" שמח להציג בפני הגולשים את הדבר הבא בעולם החזנות - מקהלת לשמוע אל הרינה הפועלת בשיתוף פעולה עם עמותת "לשמוע אל הרינה ואל התפילה".

המקהלה שהוקמה אך לפני מספר חודשים הפכה כבר לשיחת היום בקרב שוחרי החזנות.המקהלה כבר הספיקה להופיע עם שורה של חזנים מהטובים בארץ ובעולם: ישראל רנד, סיימון כהן, דובלה הלר ואף עם גדול חזני דורנו החזן משה שטרן.

זאת לצד חזנים צעירים ומבטיחים כמו שמחה הלפגוט (האח של) וצפויה להופיע באחת השבתות הקרובות עם האח הגדול החזן העולמי איצ´ה מאייר הלפגוט הי"ו, כן צפויים למקהלה שבתות ואירועים נוספים במהלך החודשים הקרובים.

המנצח והמנהל המוסיקאלי של המקהלה הוא: מאיר בריסקמן, בוגר האקדמיה למוסיקה ע"ש רובין בירושלים מר בריסקמן הינו: מלחין, מעבד, מוסיקאי ופסנתרן מחונן הפעיל בתחומי המוסיקה הקלאסית והחסידית וסגנונות מוסיקה נוספים. בריסקמן גם כתב עיבודים ותזמורים למקהלות ותזמורות כמו: סינפונייטה באר שבע, סימפונט רעננה, ועוד.

את אירועי המקהלה מפיק ומנהל שלום סלומון, חזן כשלעצמו וזמר במקהלה.

סאונד של אנסמבל

המקהלה מביאה חידוש מרענן בשדה החזנות ע"י שילוב של סגנונות ממזרח ומערב אירופה, כולל עיבודים חדשים ליצירות מוכרות והשמעת יצירות חדשות וישנות שלא הושמעו עד היום.

המקהלה כולה מורכבת מזמרים וחזנים מקצוענים בעלי ידע מוכח וניסיון רב בשדה החזנות והמוזיקה היהודית.

החזנים שהופיעו עם המקהלה, מהללים ומשבחים אותה ואת מנצחה ומרעיפים עליה סופרלטיבים רבים;

גדולי חזני דורנו החזן משה שטרן: "מאוד התרשמתי מהמקהלה ומהמנצח מאיר - מוסיקאי בחסד עליון, אנרגטי, מוכשר מאוד"

החזן העולמי ישראל רנד: "מהיום, הם אצלי בעדיפות ראשונה, מנצח סופר מקצועי, הסאונד של המקהלה הינו סאונד של אנסמבל".

בוידיאו שלפניכם ניתן לראות את המקהלה באחת מהחזרות האחרונות שערכה. כן ניתן לראות ראיונות עם החזנים שטרן ורנד, וכן ראיון שערך החזן דובלה הלר עם מנצח ומנהל המקהלה מר מאיר בריסקמן.

ליצירת קשר: lishmoachoir@gmail.com

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר