דו"ח משרד הבריאות

דירוג בתי החולים בישראל - הנקיים והמזוהמים ביותר

במשרד הבריאות חשפו את נתוני שנת 2017 בתחום הזיהומים בבתי החולים השונים ובחלק מבתי החולים המוכרים ומוערכים בארץ מצב הזיהומים גרוע ואף יכול לגרום למקרי מוות (בריאות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

דו"ח חדש של משרד הבריאות מסכם את הישגי בתי החולים במלחמה בזיהומים בשנת 2017 וחושף באילו בתי חולים יש סיכוי גבוה יותר לחולים להידבק בזיהומים ואילו בתי החולים הנקיים יותר ולמרבה ההפתעה לא בהכרח שמו הטוב של בית החולים תואם למצבו בתחום הזיהומים.

לציון גבוה זכו בתי החולים איכילוב בתל אביב, מאיר בכפר סבא, העמק בעפולה, שניידר בפתח תקווה ובית החולים הצרפתי בנצרת.

לציון בינוני זכו בית החולים בילינסון בפתח תקווה, שערי צדק בירושלים, ברזילי באשקלון, כרמל בחיפה, קפלן ברחובות, יוספטל באילת, השרון בפתח תקווה, זיו בצפת ופוריה בטבריה.

לציון הנמוך זכו בית החולים שיבא בתל השומר, רמב"ם בחיפה, אסף הרופא בצריפין, הדסה עין כרם בירושלים, הדסה הר הצופים בירושלים, מרכז רפואי גליל בנהריה, וולפסון בחולון, הלל יפה בחדרה, בני ציון בחיפה, בית החולים האיטלקי בנצרת, לניאדו בנתניה, מעייני הישועה בבני ברק ובית החולים האנגלי בנצרת.

לפי ההערכה המקובלת במערכת הבריאות בישראל, מדי שנה מתים בין 4,500 ל-6,000 ישראלים בגלל זיהומים שנדבקו בהם בבתי החולים מה שהופך את הרשימה ללא רק תחרות סתמית על יוקרה אלא לפעמים למצב של חיים או מוות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר