ממשיכים להוביל בירושלים:

נחנכה מרפאה חדשה של 'מאוחדת' ברמת שלמה

הגר״מ דייטש המרא דאתרא בדברי הברכה הנרגשים: ״אנחנו חונכים כעת בשכונתנו את הקמת המרפאה החדשה וזו ברכה גדולה. מאוחדת זכתה לשמה הטוב בשכונה בפרט ובכל הריכוזים החרדיים בכלל בזכות הצוותים והרופאים המסורים שעושים הכל לטובת הלקוחות • יו"ר מאוחדת אייל גבאי ציין בהתרגשות את ההשקעה הגדולה של מחוז ירושלים בפתיחתן של מרפאות חדשות בכל השכונות. ״אחד הדברים שבהם ניכרת ההשקעה בראשות מנהל המחוז מר עופר משולם זו המטרה המרכזית להביא את הרפואה הטובה ביותר אל תוך השכונות כדי שכל שירותי הרפואה יהיו קרובים לבית ונגישים לקהילה״ (חדשות בריאות)

(צילום: יח"צ)

בטקס מרשים וחגיגי נחנכה מרפאה נוספת, חדשה ומרווחת של מאוחדת בשכונת רמת שלמה בירושלים, האורחים הרבים שהגיעו להשתתף שמעו מפי מנהלי המרפאה סקירה מקיפה אודות המרפאה החדשה והשירותים שיינתנו בה לטובת תושבי השכונה, שעתידה להכפיל את מס' התושבים בשכונה, עם הצטרפותן של משפחות רבות נוספות.

פתיחתה של המרפאה החדשה מהווה בשורה מרעננת לתושבי השכונה, בכך שכעת יורחב מתן המענה המקצועי לתושבים, עם התרחבותה של השכונה והתרחבות שירותי הרפואה של מאוחדת בשכונה.

בטקס השתתפו וקבעו מזוזה המרא דאתרא הגר"מ דייטש, חברי הכנסת הרב אורי מקלב והרב מיכאל מלכיאלי, יו"ר מאוחדת מר אייל גבאי, מנהל מחוז ירושלים עופר משולם, סגן מנהל המחוז עופר שם טוב, מנהל המגזר החרדי הרב משה ברים, מנהל הלקוחות במחוז הרב יהודה לוי אשר הנחה את האירוע, מנהל המגזר החרדי בי-ם הרב דודי שוורץ. כמו״כ השתתפו מנהלת המרחב הגב' מיכל שושן, מנהלת המרפאה הגב' תהילה אוחיון, מנהל קשרי לקוחות ברמת שלמה ר׳ חיים טייב, צוותי רפואה ונציגי מאוחדת.

הגאון הרב מתתיהו דייטש המרא דאתרא של השכונה שהתכבד בקביעת המזוזה בפתח המרפאה החדשה, אמר בדברי הברכה הנרגשים כי "גדולי הדור במהלך כל הדורות התמסרו וראו חובה וצורך להקים כמה שיותר מרפאות ובתי רפואה ובראשם מרן הגאון רבי עקיבא איגר זי"ע שהקים בעצמו בית חולים במקום מגוריו. גם בזמנינו ראינו את ההתמסרות של הרבי מצאנז קלויזנבורג זי"ע שהקים בתוך הקריה הנאמנה של צאנז בנתניה את בית החולים לניאדו המשמש את כלל הציבור. וכעת אנחנו חונכים גם כאן בשכונתנו את הקמת המרפאה החדשה וזו ברכה גדולה. מאוחדת זכתה לשמה הטוב בשכונה בפרט ובכל הריכוזים החרדיים בכלל בזכות הצוותים והרופאים המסורים שעושים הכל לטובת הלקוחות. מאוחדת כיום היא הקופה הגדולה והמובילה בירושלים בזכות הניווט של מנהל המחוז מר עופר משולם שמנצח על המלאכה ביד רמה בהבאת רופאים מהשורה הראשונה, ובשירותי בריאות מהמתקדמים בארץ וכן בהתייעצות מתמדת עם גדולי הרבנים אשר תמיד מוצא את השביל והדרך הנכונה ומהווה סמל ודוגמא.

יו"ר מאוחדת אייל גבאי שהגיע במיוחד לאירוע החגיגי ציין בהתרגשות את ההשקעה הגדולה של מחוז ירושלים בפתיחתן של מרפאות חדשות בכל השכונות. "אחד הדברים שבהם ניכרת ההשקעה של מחוז ירושלים במאוחדת בראשות מנהל המחוז מר עופר משולם זו המטרה המרכזית להביא את הרפואה הטובה ביותר אל תוך השכונות כדי שכל שירותי הרפואה יהיו קרובים לבית ונגישים לקהילה".

בהמשך דבריו קרא יו"ר מאוחדת לממשלה הנכנסת ואמר: "משרד הבריאות שייך לכולם ולא למחנה מסויים, אני קורא לשר הבריאות הנכנס, תקצו את המשאבים והתקציבים למקומות הנכונים, אל קופות החולים שמשקיעות הון עתק למניעת תחלואה. המטרה של משרד הבריאות צריכה להיות, בהבאת כמה שיותר רופאים מומחים שיעניקו שירותי רפואה בקופות החולים ובכך למנוע תחלואה והגעה לבתי החולים. בסופו של דבר, הרפואה בקהילה שומרת על הבריאות של אזרחי מדינת ישראל".

דבריו של יו"ר מאוחדת נפלו על אוזניים קשובות ושני הדוברים שכובדו לשאת דברים אחריו – חברי הכנסת הרב מיכאל מלכיאלי והרב אורי מקלב, חיזקו את דבריו.

"בזכות אנשי השטח המסורים והאהובים שיש במאוחדת, הציבור החרדי מרגיש שהוא מקבל את השירות המקצועי והטוב ביותר", אמר ח"כ הרב מלכיאלי בדברי הברכה.

בהמשך דבריו סיפר ח"כ הרב מלכיאלי מהתרשמותו האישית: "אני יכול להעיד שבכל שעה ביממה כאשר אני מתקשר למנהל הלקוחות של ירושלים יהודה לוי אני יודע שהוא זמין לעזרה ולסיוע מיידי. תמיד אני אקבל מענה ופתרון. כל הפעילות של מאוחדת מונגשת לציבור".

ח"כ הרב אורי מקלב שכובד אף הוא לשאת דברי ברכה אמר כי "מערכת הבריאות תופסת כיום את המקום הראשון בסדרי העדיפויות של המגזר החרדי. מערכת הבריאות הקהילתית חשובה מאד למניעת תחלואה ושמירה על בריאות האזרחים. אנחנו נהיה שותפים מלאים בממשלה הבאה בכל נושאי הבריאות בדגש על קידום נושא הבריאות בקהילה. דרשנו זאת במו״מ הקואליציוני ונעמוד על כך. מאוחדת כיום היא הקופה המובילה ביותר בציבור החרדי בזכות השירות והמקצועיות ובזכות הרופאים המומחים בעלי שם שנמצאים בקופה".

מנהל המחוז מר עופר משולם, שמשקיע רבות לפיתוחה של מאוחדת בכל ערי המחוז והרוח החיה מאחורי הקמת המרפאה החדשה, נשא אף הוא דברי ברכה ואמר: "מאוחדת שמה לה למטרה, להוביל את מערכת הבריאות לשיאים חדשים וב"ה אנחנו עושים את זה. פיתחנו את המחוז בצורה דרמטית. ברמת שלמה אנחנו פותחים מרפאה נוספת בנוסף לכל שלל השירותים שאנחנו נותנים בשכונה ובשאר השכונות בעיר. רוב הלקוחות של מאוחדת בירושלים הם מהציבור החרדי ונמשיך לפתח את מערך שירותי הרפואה של מאוחדת, בכדי לתת את השירותים הטובים ביותר".

בדבריו הבטיח: "נמשיך לשמור את הקשר ההדוק עם הרבנים ועם עסקני הרפואה. בד בבד נמשיך לשים דגש גדול על רפואה מונעת. לרשותם של לקוחות מאוחדת במחוז ירושלים עומדים במסירות מופלאה 1,200 רופאים ו-3,000 עובדים. לצד פתיחת המרפאה פתחנו בנוסף עשרות מרפאות ושירותי רפואה בכל המחוז כולל מרפאות שיניים, מרכז בריאות האישה ברחוב חגי, בתי מרקחת ועוד. לא בכדי אנחנו הקופה הגדולה ביותר והצומחת ביותר בירושלים".

עזרא ברגר, יו"ר המינהל הקהילתי של רמת שלמה שהגיע להשתתף באירוע הפתיחה החגיגי כובד לשאת דברי ברכה וציין בדבריו את הייחודיות של מאוחדת כקופה הגדולה במחוז ירושלים כולו ובקרב כלל הציבור החרדי. "המיוחדות של מאוחדת זה הלבביות של הרופאים והעובדים. לא משנה ולא קובע המטרים וגודל המרפאות. מה שמקרין החוצה זה הלבביות, ההארת פנים והחיוך ועובדי מאוחדת מקרינים את זה לכל מי שבא בשערי המרפאות של הקופה", אמר ברגר.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר