"רק את"

הוועידה הרפואית השנתית של "חסד בישראל" בעולמות רפואת הנשים

חסד בישראל בשיתוף המרכזים הרפואיים אסותא מקיימים לראשונה את "רק את - הוועידה הרפואית לנשים בעולם רפואת הנשים" • לאורך כל יום הוועידה ירצו בכירי הרופאים בכל תחומי רפואת הנשים • מטרת הוועידה הינה העלאת מודעות וקידום הבריאות במגוון תחומי רפואת הנשים • מנכ"ל המרכזים הרפואיים אסותא מר גידי לשץ "אנחנו שמחים על ההזדמנות לשיתוף הפעולה עם "חסד בישראל" ליזום מהלך ראשון מסוגו ולארח את הוועידה השנתית העוסקת כולה בתחומי רפואת הנשים במטרה להעלות את המודעות בכל מה שקשור לרפואת הנשים בציבור החרדי" (בריאות)

חברי קהילת האונליין "חסד בישראל" הינם השגרירים של עולם הבריאות והרפואה למגזר החרדי (צילום: יח"צ)

קהילת האונליין "חסד בישראל" הוקמה לפני עשור והיא מאגדת בתוכה מעל 350 איש העוסקים כולם בעולמות הבריאות והרפואה, ביניהם, מתאמי קשרי קהילה של כל ארבעת קופות החולים בישראל, מתאמי קשרי קהילה של המרכזים הרפואיים בישראל ונציגים של ארגוני החסד והרפואה מהארץ ומהעולם. מטרת הקמת הקהילה הינה סיוע, עזרה ויעוץ בכל תחומי הבריאות והרפואה. חברי קהילת האונליין "חסד בישראל" הינם השגרירים של עולם הבריאות והרפואה למגזר החרדי.

חברי קהילת האונליין "חסד בישראל" מטפלים מידי שנה ביותר מ 20.000 פניות המגיעות לחברי הקהילה במגוון רחב של תחומים, החל מנושאים בירוקרטיים מול רשויות הבריאות בישראל, סיוע בתרופות שאינן בסל הבריאות, יעוץ והכוונה בנושאים רפואיים, הטסות לחו"ל ועוד.

אחד האתגרים המורכבים בעולמות רפואת הנשים הינה יצירת השיח בנושאים אלה, העלאת המודעות ויצירת דיאלוג עם הנשים במגזר החרדי. בקרב חברי קהילת האונליין "חסד בישראל" ישנן נציגות של כל קופות החולים, של כל בתי החולים ושל ארגוני הרפואה והחסד.

במטרה להוביל תהליך בתחום, אנו מקיימים בעז"ה את "רק את - הוועידה הרפואית השנתית בנושאי רפואת נשים", הוועידה תעסוק במגוון הנושאים בעולם רפואת הנשים, המשתתפות בו תהיינה נשים בלבד. האפשרות לנהל שיח מעמיק ומקצועי כאשר השיח הוא רק בסביבת נשים יאפשר לגעת בנושאים רגישים אלה בצורה יסודית, מקצועית ומעמיקה ויהפוך את משתתפות הוועידה ל"שגרירות" בקרב כלל הנשים בציבור החרדי.

הנושאים בהם תעסוק הוועידה: בדיקות מקדימות, סרטן, פוריות, גנטיקה, רפואה האנדוסקופית, הריון בסיכון, הגיל השלישי, אסתטיקה רפואית, טיפולי IVF, ניתוח לייזר, השמנת יתר ועוד

הוועידה תתקיים בעז"ה ביום רביעי, כ"ט באדר תשפ"ג – 22.3.2023 במרכז הרפואי אסותא - רמת החייל בהשתתפות ראשי ובכירי אסותא, את הוועידה תפתח הרבנית קולודצקי תליט"א.

המשתתפות בוועידה הינן מנהלות קשרי הקהילה של כל קופות החולים, מנהלות קשרי קהילה של בתי החולים בישראל, נציגות של ארגוני הרפואה והחסד ונציגות של כל הקהילות בציבור החרדי, ה"שגרירות" של עולם הרפואה לציבור החרדי.

ההתעניינות וההרשמה לוועידה הינה מכל שכבות הציבור, כאשר על העוסקות בתחום רואות בוועידה הזדמנות חשובה להרחבת והעמקת הידע בעולם רפואת הנשים. בימים אלה נסגרת ההרשמה לוועידה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר