מחקר מעניין

במלחמה עולה שכיחות הכאבים, אך רבים לא מודעים לפתרון

ידוע שבזמן מלחמה הכאבים הכרוניים מתחזקים. הבי-קיור לייזר נמצא כפתרון שהוא גם מדעי וגם ידידותי, מה שהופך את המכשיר למוצר חובה בכל בית (בריאות).

בתקופת המלחמה הכאבים הכרוניים מתחזקים- יש לכך פתרון! (צילום: יח"צ)

עם פרוץ המלחמה גבר הביקוש למכשיר הבי-קיור לייזר, מה עומד מאחורי התופעה?

לתקופת המלחמה יש השלכות רבות על כל אחד ואחת מאיתנו. בנוסף לקושי הנפשי שאנו חווים ישנה תופעה ידועה שבה הכאבים הכרוניים מתחזקים ויש לכך סיבות נלוות רבות: תזונה לקויה, הפחתה בפעילות הספורטיבית, לחץ וחרדה כל אילו ועוד תורמים לכאבים אורטופדיים ודלקות.

אנשים רבים הסובלים מכאבים, כגון: כאבי גב, ברכיים, דלקות מפרקים, דורבן, גיד אכילס, צוואר כתפיים מרפק טניס ועוד כבר מכירים שנים רבות את הפטנט הישראלי בי-קיור לייזר: מכשיר רפואי ביתי לטיפול יעיל בכאבים עם למעלה מ- 250,000 לקוחות בישראל, המשתמשים באופן קבוע בביתם ועוד רבים אחרים, ביותר מ-20 מדינות נוספות ברחבי העולם.

בימים אלו, כשהמציאות לעיתים מחייבת אותנו להישאר בבתים חלקנו חווים לחץ וחרדה יומיומיים הידועים כמגבירים גם את הכאבים הפיזיים. אנשים מחפשים פתרונות ביתיים לכאב. הבי-קיור לייזר הוא פתרון שהוא גם מדעי וגם ידידותי מה שהופך את המכשיר למוצר חובה בכל בית ושימושי לכל המשפחה. אחד היתרונות הבולטים של בי-קיור לייזר הוא שהוא מטפל גם בכאב אבל הוא גם מזרז את תהליכי הריפוי ובנוסף, ללא תופעות לוואי.

החורף המתקרב מהווה גם כן גורם האצה לקניית מכשיר בי-קיור לייזר. אנשים רבים זוכרים לרעה את כאבי השרירים וכאבי העצמות שנבעו ממחלות החורף בשנה שעברה. הם זוכרים את הכדורים לשיכוך כאבים שכבר הפסיקו להועיל ואת הריצות לרופא בגשם ובקור והכי קשה את האכזבה שאין מזור לכאבים. השנה הם אומרים לא עוד לסבל! הם ממהרים לקנות את מכשיר הבי-קיור לייזר הביתי שהוכח כמסייע לכאבים ונח לשימוש לכל המשפחה!

ניר קפטן בהמלצה חמה על המוצר (טל אגסי)

״מדובר בפיתוח ופטנט ישראלי שהביא את הבשורה שאין מצווה לסבול״ אומר ניר קפטן: "אני חייב להודות שאפילו אני הייתי סקפטי אבל סבלתי מכאבי גב תחתון והחלטתי לנסות וזה העביר לי את הכאב! זה מכשיר שנמצא אצלי בבית וכשמישהו מהמשפחה סובל מכאבים הוא פשוט מניח אותו 6 דקות על הנקודה הכואבת״.

עשו סוף לכאבים- עכשיו ב-30% הנחה לגולשי כיכר

לייעוץ טלפוני וקבלת פרטי המבצע- חייגו 3414*

איך המכשיר עובד?

הבי-קיור לייזר פועל בטכנולוגיית לייזר-רך, אנרגיית אור שחודרת לעומק הרקמות, גורמת לשחרור אנדורפינים המשככים כאב, מעודדת יצור אנזימים הלוחמים בדלקות, ממריצה את הדם באזור הפגוע, מרחיבה את צינורות הלימפה ומובילה לניקוז יעיל של דלקות. כך הוא מטפל בכאב ומאיץ את תהליך הריפוי.

היעילות של הבי-קיור לייזר הוכחה במחקרים קליניים בינלאומיים!

העובדות מדברות בעד עצמן: חוויות ההצלחה של אנשים אמיתיים על יעילות הטיפול בבי-קיור לייזר, לצד המחקרים - חוללו את התפנית הגדולה.

כבר מזמן יציאתו לשוק בשנת 2009 , סומן הבי-קיור לייזר כמכשיר פורץ דרך בתחומו ויצר לא מעט עניין, בקרב קהילות רפואיות בארץ ובעולם. לאורך השנים נעשו מחקרים אשר השוו את יעילות הבי-קיור לייזר, אל מול טיפול קונבנציונלי בתרופות לשיכוך כאבים. המחקרים שבדקו והוכיחו את יעילות הבי-קיור לייזר פורסמו במגזינים רפואיים ברחבי העולם.

עד כה בוצעו 6 מחקרים כפולי סמיות במרכזים רפואיים מרחבי העולם שהוכיחו את יעילות המכשיר בטיפול בכאבים כרוניים בשיקום מניתוחים ובטיפול בפצעים כולל פצעים קשיי ריפוי!

לדוגמא, מחקר של אוניברסיטת ספיאנצה באיטליה, השווה את יעילות הבי-קיור לייזר לטיפול התרופתי ומצא במסקנות שלא רק שבטיפול בבי-קיור לייזר ובטיפול התרופתי ההפחתה בכאב הייתה זהה אלא גם שבקבוצת הבי קיור לייזר לא נרשמו תופעות לוואי והכאבים החזקים הופחתו לטווח ארוך.

מחקר נוסף מבית חולים הדסה בירושלים הוכיח טיפול בפצעים סוכרתיים באמצעות הבי-קיור לייזר באופן מובהק.

מחקר מפורסם נוסף של אוניברסיטת Perm ברוסיה, בדק את מהירות ואיכות השיקום של מטופלים. המחקר מצא שבי-קיור לייזר הפחית את הכאבים של המטופלים פי 3.5 מאלו של המטופלים בקבוצת הביקורת, ואף לא היה צורך במתן משככי כאבים לקבוצה שטופלה במכשיר. המחקר גם הראה שיקום מהיר יותר, בנוסף לטיפול בכאב".

לפרטים ורכישת המכשיר המוכח ב-30% לגולשי כיכר- הקליקו כאן

זה עובד! אי אפשר להתעלם מהעדויות של הלקוחות המרוצים!

הצלחת בי-קיור לייזר מוכחת לא רק ממחקרים, לקוחות רבים נפעמים מיעילות המכשיר. הבי-קיור לייזר קל, נוח ופשוט לשימוש עצמי בבית של כל בני המשפחה. בנוסף בבי-קיור יש צוות מקצועי שנותן מענה והדרכת טיפול לכל בעיה רפואית. ״זה מאד נוח לדעת שיש לי מכשיר אחד בבית שמטפל לי באקנה של ביתי, בכאבי הכתף והצוואר של בעלי ובנוסף גם טיפל לי בכאבי הברכיים, אני רוצה לברך את מי שהמציא את המכשיר המדהים הזה ששינה לנו את החיים״. אומרת יהודית, לקוחה של בי-קיור לייזר.

גם מלי מבני ברק (38), אם ל-9 שיתפה: ״סבלתי מכאבים חזקים ביד תקופה ארוכה מאד, כשניסיתי להרים את הילדה כאב לי, רציתי לקחת צלחת סלט משולחן באירוע והיד כאבה לי. הפנו אותי לאחד מבכירי האורתופדיה שהסביר לי שאני צריכה לקחת כדורים חזקים, כדורי הרגעה וזריקות ואם תוך שבועיים לא יהיה שיפור ככל הנראה אצטרך לעבור ניתוח, שמעתי על הבי קיור לייזר מפרסומים בקול ברמה ובעיתונים. וידעתי שיש את זה לחמותי אבל עד אותו רגע לא חשבתי לנסות הכאב רק גבר וגבר עד כדי כך שלא יכלתי לחזור לתפקד בעבודה. החלטתי לנסות את הבי-קיור לייזר , התחלתי לטפל ותוך 3 ימים כבר ראיתי שיפור מטורף, זה הדבר היחיד שעזר לי! הכל עבר כבר יותר מחצי שנה ואני ללא כאבים״.

גם פראנק קאסוס, מומחה לפיזותרפיה, שטיפל בבי-קיור לייזר במאות מטופלים שסבלו מבעיות רפואיות כמו דורבן, כאבים הנובעים משחיקת סחוס בברך, כאבי פריצת דיסק, כאבי גב או כאבי דלקת אומר: "כולם צריכים בי-קיור לייזר בבית כמו שיש מדחום בכל בית! זה הבסיס להקלה בכאבים".

אם כן, הכאבים המלווים רבים בזמן שגרה ובמיוחד עכשיו בזמן מלחמה, הם לא גזירת גורל. ברכישת מכשיר בי-קיור לייזר אפשר לצאת ממעגל הסבל, בלי לצאת מהבית ובלי להסתבך עם מכשיר מסורבל; והכי חשוב זה משמש את כל המשפחה. אין מצווה לסבול!

ליציאה ממעגל הסבל רכשו עכשיו את מכשיר הבי קיור לייזר ב-30% הנחה

לייעוץ טלפוני וקבלת פרטי המבצע- חייגו 3414*

מכשיר הבי- קיור לייזר- עושה סוף לכאבים (יח"צ)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר