סטנדרט חדש של מדרסים

כל מה שחשוב לשאול לפני שקונים מדרסים

אם חוויתם כאבים בכפות הרגליים, או אפילו גב התחתון בוודאי נתקלתם בהצעה לרכוש מדרסים. תחום המדרסים יכול להיות מבלבל. החל ממאות שקלים ועד אלפי שקלים למדס ועשרות חנויות בעלות שם לא מוכר. האם תהיתם מה הסיבות לכל הבלבול? תמשיכו לקרוא (חדשות בריאות)

סטנדרט חדש של מדרסים בהתאמה אישית - טכנולוגיית CNC וייצור בתלת-מימד D3 (צילום: כיכר השבת)

בניגוד למדינות מערביות, בישראל אין רגולציה או רישיון בתחום ייצור או מכירת מדרסים. יחד עם זאת, התחום נחשב לפרא-רפואי ולמדרסים, כך גם נחשב על ידי רופאים ופודיאטורים, יש יכולת טיפול והתמודדות עם תופעות כואבות ועד מחלות מורכבות.

אחת הבחירות החשובות שתעזור לתופעה או למחלה ממנה אתם סובלים, היא בחירת המדרס הנכון, והיא תשפיע על הבריאות ואיכות החיים שלכם. לכן, כאשר בוחרים מכון אורתופדי שיאבחן את כפות הרגליים שלכם וייצר עבורכם מדרסים בהתאמה אישית חשוב לבדוק מספר נושאים:

1. מכון אורתופדי בעל תעודות הסמכה מטעם משרד הבריאות/ המכון הינו ספק מדרסים למשרד הביטחון

אם המכון מספק מדרסים למשרד הביטחון תהיו סמוכים ובטוחים שהוא עבר את כל הבדיקות הקפדניות להיות ספק מורשה. הגופים הממשלתיים מנהיגים תקנים מחמירים לאיכות ושירות, לכן, הם אינדיקציה לבחירה נכונה.

2. מכון אורתופדי שעובד בשיתוף קופות החולים

מיליוני ישראלים חברי קופות החולים מקבלים שירות מקופות החולים דרך מכונים אורתופדיים לרכישת מדרסים או אביזרים אורתופדיים. גם במקרה זה, חברות שעברו את הבחינה הקפדנית של קופות החולים, הן חברות בעלות ניסיון, ייצור ושירות.

3. מכון אורתופדי שמייצר מדרסים בעצמו

תשאלו! האם אתם מייצרים את המדרסים בעצמכם? האם הייצור בישראל? בניגוד למכונים שמביאים לכם במכון באותו הרגע מדרס מותאם אישית מוכן מראש, חשוב לבחור מכון אשר לוקח מידות כף רגל מדויקות, ובתהליך ייצור תקבלו מדרסים שמאפשרים תיקון מנח כף הרגל למצבו הניטרלי ובלימת זעזועים. תהליך הייצור לוקח מספר ימים.

4. מכון אורתופדי המספק שירות, אחריות ותיקונים במקום

כמו ברכישת משקפיים, לעיתים יש צורך גם בשירות. חשוב לוודא מהי תקופת האחריות בכל רכישה. בנוסף, בכדי למנוע אי נוחות ואולי עוגמת נפש, רצוי לוודא שקיימת עמדת תיקונים במכון לתיקון מידי.

חשוב לדעת שלא כל מדרס שנמכר הוא מדרס אורתופדי בהתאמה אישית. לכן, הפעילו את שיקול הדעת שלכם ושאלו שאלות במכון. פרסומים רבים מפתים לרכישת מדרסים במחירים זולים. בחלק מהמקרים משווקים לצרכן מדרסים, אך בפועל מדובר ברפידה גנרית או מוצר מדף שנקנה מסין ושעברו שינוי קל במקום ולא התאמה אישית מספקת או ייצור במכונה מאפס. מוצרים אלו לא יכולים לספק מענה וטיפול בבעיה.

חנויות שמציעות מוצר שנמסר במקום באופן מידי, מבצעות ברפידה חימום קל ולא התאמה מלאה. התוצאה- הרפידה לא מתאימה במדויק למטופל וכעבור זמן קצר המוצר מתבלה ואף עלול לייצר כאב חדש.מכונים מוסמכים, המספקים מדרסים אורתופדיים בהתאמה אישית, מייצרים את המדרס באופן אינדיבידואלי על פי המידות והצרכים של הלקוח, בתהליך שאורכו מספר ימים.

סטנדרט חדש של מדרסים בהתאמה אישית - טכנולוגיית CNC וייצור בתלת-מימד D3

השיטה השכיחה הקיימת היום ללקיחת מידה למדרסים בהתאמה אישית היא באמצעות תבנית או תחבושת גבס, אשר מגבילה את אפשרויות הדיוק ואת פתרון הטיפול. זהו פתרון ישן.

החידושים בשנים האחרונות ופיתוח טכנולוגיות מתקדמות יצרו מהפכה. לקיחת מידות נעשית על ידי מכשור תלת מימדי ייעודי, שסורק את מתאר כף הרגל ושולח את הנתונים לעיצוב מדרסים בתלת מימד. 100% טכנולוגיה וחדשנות. גם חומרים מתקדמים, איכותיים וקלי משקל, אשר מסייעים במניעה והפחתה של הכאב הנקודתי בגוף מובילים רמת דיוק גבוהה, מה גם רמת הגימור מציגה מדרסים יפיפיים ומאפשרת שימוש במגוון רחב של נעליים כמו נעליים צרות, רחבות, נעלי עקב, ונעלי ספורט.

לאחר עיצוב המדרסים, על ידי אנשי צוות מקצועיים, הנתונים נשלחים ליצור בשתי שיטות: שימוש במדפסת 3D או כרסום על ידי מכונת CNC .

ועכשיו, לקוראי כיכר השבת וברכישת מדרסי פרימיום בהתאמה אישית:

גם החזר כספי או סבסוד בגובה 400 ש"ח וגם זוג נעליים עד 300 ש"ח מתנה!

שווי ההטבה עד 700 ש"ח.

*ההטבה לזמן מוגבל.

אז איפה ניתן להשיג מדרסים מהסוג הזה?

חברת א.א אורטופדיה, הרשת המובילה בישראל בתחום האורתופדיה וייצור מדרסים משווקת מדרסים בהתאמה אישית בתלת מימד מובילה חדשנות כבר מעל 20 שנה. הרשת בעלת מחלקת פיתוח, ייצור ובקרה על תהליכי הייצור של כלל מוצריה. לרשת 38 סניפים בפריסה ארצית, צוות מקצועי ואמין ומאות אלפי לקוחות שכבר מרוצים. כך אתם מבטיחים לעצמם מוצר איכותי לטיפול בכאב ממנו אתם סובלים.

"תארו לכם שהייתם ניגשים לבדיקת אולטרסאונד עצמות ואת הפיענוח וההמלצה לטיפול המשך היה טכנאי זוטר ולא רופא. האם הטיפול היה נכון? סביר להניח שלא" אומר יצחקי איתי, בעלי החברה, בעל תעודות הסמכה לטיפול בכף הרגל וייצור מדרסים. שימוש במכונות ייצור ייעודיות והבנה מקצועית של הצוות המטפל מאפשרים ליצר מדרסים איכותיים שיתנו מענה לכאב.

יצחקי מוסיף "לעיתים גם כאבי קרסול, ברכיים וגב מושפעים באופן ישיר ממנח כף רגל לא תקין או ממחלה כלשהי שסובל המטופל בכף הרגל. אנחנו יודעים לזהות את הפתולוגיה ולייצר מדרסים מחומרים איכותיים תוך שימוש במכונות ייצור חדשניות שלא ניתן למצוא במקום אחר".

המדרסים מגיעים במגוון סוגים, החל ממדרסים קשיחים ביו מכאניים, מדרסים לנעליים אלגנטיות, מדרסים לנעלי עקב ומדרסים ייעודים לספורטאים המפחיתים את הסיכוי לכאבים ולפציעות.

בין היתר, מדרסי א.א אורטופדיה מתאימים לטיפול בפתולוגיות כמו דורבן ברגל, עומס בעקב, דלקת בגיד אכילס, כאבים בכרית כף הרגל, פלטפוס, קשת גבוהה, דלקת בעצמות, עצם בולטת בכף הרגל, אצבעות פטיש וגם מענה לחולי סכרת.

לאחר הרכישה, ממשיכים ברשת ללוות את לקוחות החברה עם מערך אחריות של עד 36 חודשים.

הדרך לפתרון בעיות כאב בגוף מתחילה בכף הרגל. אל תתפשרו על פעולות בסיסיות כגון הליכה, יציבה, עמידה, ריצה או פעילות ספורטיבית אחרת - זה הזמן להשתמש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר כדי לשמור על הבריאות שלכם לטווח הרחוק.

ועכשיו, לקוראי כיכר השבת וברכישת מדרסי פרימיום בהתאמה אישית:

גם החזר כספי או סבסוד בגובה 400 ש"ח וגם זוג נעליים עד 300 ש"ח מתנה!

שווי ההטבה עד 700 ש"ח.

*ההטבה לזמן מוגבל.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר