ארגון 'חיינו' האירו לחולי סרטן את חג החנוכה

כמדי שנה, ארגון 'חיינו' פתחו את חג החנוכה בחלוקת מתנות לכל ילד וילד, חולי הסרטן, כפי שביקשו מראש. בנוסף, נערכה מסיבת חנוכה מרכזית לילדים ובני משפחותיהם (בריאות)

שושי מילר | כיכר השבת |
מסיבת החנוכה (צילום: כיכר השבת)

ארגון 'חיינו', מסייע לילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם במהלך ימי השנה, אך לקראת חג החנוכה, ישנה מסורת בארגון לפיה כל ילד מבקש בטופס מיוחד את המתנה אותה הוא ירצה לקבל.

בין הבקשות, אייפדים, מחשבים ניידים, אופניים, מצלמות דיגיטליות, אורגנים ונגנים. כל הבקשות של הילדים מגיעות ביבוא מיוחד מארצות הברית וממוינים במשרדי ארגון 'חיינו' בירושלים, בנוסף לבקשתו של הילד, אחיו ואחיותיו מקבלים צעצועים ומתנות כל אחד לפי גילו.

עוד לפני הדלקת הנר הראשון של חג החנוכה מתנדבי 'חיינו' מסיירים ברחבי הארת ומעניקים באופן אישי לכל ילד את המתנה.

מיכל, אמא של נתנאל, סיפרה בהתרגשות: "כשפתחתי את הדלת וראיתי את המלאכים האלו, הרגשתי את נס החנוכה הפרטי שלנו, לצערנו אנחנו מכירים את 'חיינו' כבר חמש שנים, כל שנה הם מגיעים לפה ומצב הרוח משתנה ברגע אחד, נתנאל מדבר על המחשב נייד כבר כמה חודשים, בימים כאלו שאנחנו חיים במתח ופחד קשה לראות את נתנאל עם חיוך, אני מרגישה שהחיוך שלו זה נס חנוכה הפרטי שלנו".

מלבד זאת, הארגון עורך מסיבות חנוכה בבתי החולים ואולמות אירועים בכל רחבי הארץ. התורם רובי שונפלד, מגיע מארה"ב עם עשרה ליצנים רפואיים ומסתובבים בבתי החולים בארץ ומחלקים מתנות.

מסיבת חנוכה המרכזית התקיימה באולמי 'האופרה' בפתח תקווה, זו השנה הרביעית, בניצוחו של עמירן דביר. משה אלקיים, בעל האולם, סיכם את המסיבה ואמר: "אני מכיר את המתנדבים ואת הפעילות עם הילדים החולים שנים לא מעטות, מבחינתי זה זכות להעניק לילדים האלו עוד קצת רגעים של אושר, התחושה שלי בסיום המסיבה, זו תחושת סיפוק של שאי אפשר לתאר".

מ"מ ראש עיריית פתח תקווה הרב אוריאל בוסו אמר כי "זכות גדולה נפלה בחלקנו, וזו לא השנה הראשונה שבה מתקיימת המסיבה בעיר פ"ת. ארגון כה חשוב כארגון 'חיינו' גורם לכולנו להפיח את רוח ההתנדבות בקרבנו, ולתת דוגמא אמתית לכל מי שבאמת רוצה לראות את היופי שבעם ישראל. ולו במעט להקל על הסבל של הנשמות היפות הללו".

ר' יעקב פינסקי, מנכ"ל הארגון, אומר כי "ארגון 'חיינו' חילק למעלה מעשרת אלפים צעצועים, לצערנו משנה לשנה כמות הילדים מכפילה את עצמה, אני שמח להשתתף ולהיות חלק ממשפחת 'חיינו' ללא המתנדבים והמתנדבות שעשו לילות כימים לא היינו מצליחים להגיע לכל הילדים החולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר