שפעת או מגיפה? ילד בן 7 אושפז מצב קשה עם שפעת מסוג B

מחלת השפעת שהכתה באופן חריף בחורף הנוכחי, ממשיכה לסכן חיים. ילד בן 7 מאזור אשדוד אושפז במצב קשה בבית החולים קפלן ברחובות עם שפעת מסוג B (בריאות)

שושי מילר | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

רק אתמול דיווחנו כאן, כי מומחים מגדירים את תופעת השפעת השנה כ"הוריקן גדול של שפעת" ושוב המחלה מכה, כאשר מדווח היום (ה') על ילד בן 7 מאזור אשדוד אושפז לפני יומיים במצב קשה בבית החולים קפלן ברחובות במצב קשה עם שפעת מסוג B.

ד"ר אלי שפירו, מנהל היחידה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים, מסר בצהריים (חמישי) כי הילד שלא סבל ממחלות רקע הובהל לחדר טיפול נמרץ כשהוא במצב קריטי וסובל ממצוקה נשימתית חריפה, אשר החלה כחצי יממה טרם הגעתו ליחידה והחמירה במהירות. "בשעה זו הילד נמצא בהשגחה מלאה וצמודה של הצוות הרפואי כשהוא עדיין מונשם ומורדם במצב קשה, אך יצא מכלל סכנה לחייו", אמר ד"ר שפירו.

מקרה זה מצטרף למקרים נוספים בשבועות האחרונים בהם שפעת פשוטה הפכה למסכנת חיים, אצל נערים, ילדים ומבוגרים ללא מחלות רקע. בבית החולים איכילוב מאושפזים כעת חמישה חולים במצב קשה בהם צעירה בת 25 וארבעה קשישים נוספים. בנוסף נער בן 15 מאושפז עם שפעת בבית החולים שיבא בתל השומר, גם הוא במצב קשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר