היזהרו: תוספי תזונה ללא פיקוח נמכרים ברשת האינטרנט

משרד הבריאות והמשטרה תפסו תוספי תזונה שיוצרו ללא פיקוח בדירה במודיעין ושווקו דרך אתר אינטרנט. "צריכת התכשירים עלולה לפגוע בבריאותם של הצרכנים" הזהיר המשרד (בארץ)

שושי מילר | כיכר השבת |
(צילום: האגף לאכיפה ופיקוח במשרד הבריאות)

האגף לאכיפה ופיקוח במשרד הבריאות הזהיר בסוף השבוע את הציבור מפני רכישת תוספי תזונה המיוצרים ללא פיקוח ונמכרים ברשתות האינטרנט להמונים.

מהמשרד נמסר עוד כי בשיתוף פעולה עם משטרת מודיעין, נתפסה בדירת מגורים במודיעין כמות גדולה של בקבוקים ואבקות שיועדו על פי התווית המודבקת עליהם לטיפול במגוון בעיות רפואיות כגון טיפול בקטראקט, שיעול, דלקות בדרכי השתן, פטרת וסרטן.

התכשירים יוצרו לפי החשד בתנאים לא נאותים, בתוך דירת מגורים, ושווקו דרך רשת האינטרנט. "צריכה של תכשירים אלו עלולה לפגוע בבריאות הצורכים אותם. יש לציין כי טיבם, יעילותם ובטיחותם של מוצרים אלה אינם מוכרים ומאושרים על ידי משרד הבריאות" אמרו במשרד.

"משרד הבריאות שב ומזהיר את הציבור כי רכישה של תרופות ותוספי תזונה באמצעות אתרים ברשת האינטרנט טומנת בחובה סיכונים רבים, מאחר ולא ניתן לוודא את טיבם איכותם ובטיחותם של מוצרים אלו". בנוסף קרא משרד הבריאות לציבור לגלות עירנות ולדווח על מכשירים רפואיים הנראים פגומים או מזוייפים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר