שירות רפואי פרטי בהישג יד:

הכירו את הפוליסה שמאפשרת לקבל שירותי ייעוץ פרטיים ממיטב הרופאים

כבר לא צריך פרוטקציה כדי לקבל שירות רפואי ממיטב הרופאים בזמינות גבוהה. באמצעות פוליסת בריאות ייעודית, מאפשרת סוכנות הביטוח 'מנדי גפנר סוכנות לביטוח ופיננסים' למבוטחים דרכה מענה רפואי נרחב על ידי טובי הרופאים. כחלק משירות זה, ניתן לקבל שירותי רפואת אף אוזן גרון (אא"ג) במרכז הרפואי 'א.ר.ם', עמו מתקיימים שיתופי פעולה רבים. מנדי גפנר, מנכ"ל הסוכנות, מסביר על הביטוח שמאפשר לקבל שירותי רפואה פרטיים בראש שקט (בריאות)

הפוליסה החדשה לקבלת שירותי רפואה פרטית (צילום: באדיבות המצלם)

רבים מתקשים לקבל שירותי רפואה מקצועיים ברמת זמינות מידית. מקרים דחופים הדורשים ייעוץ ובדיקות של רופא מומחה, עלולים להימשך זמן מה בזמן שהסבל נמשך. כיסוי ביטוחי מיוחד מאפשר לקבל ייעוץ ובדיקות באופן מהיר על ידי רופא פרטי בלי פרוטקציה ושתדלנות מיותרת. "לפעמים מגיעים לקוחות עם עניין רפואי כלשהו, והם רוצים לקבל מענה בטווח זמן מידי", הוא מסביר. "אנו מציעים את הכיסוי הביטוחי המאפשר שירות רפואי פרטי במסגרת הפוליסה".

לדבריו, מדובר בשירות המאפשר ראש שקט בכל הנוגע לתחום הרפואי. "שירות רפואי פרטי על ידי רופאים מומחים אינו מנת חלקם של יחידי סגולה", הוא מסביר. "באמצעות הפוליסה הזאת, כל אחד יכול לקבל את השירות הנדרש לו על ידי רופא מומחה כמעט מהרגע להרגע בלי המתנה מיותרת. זהו שירות מדהים המאפשר בטלפון אחד לקבל שירות מטובי הרופאים בתחומי הבריאות השונים, לרבות ייעוץ מקצועי פרטי, בדיקות ייעודיות ואף ניתוחים שונים המתבצעים באופן פרטי".

בנוסף, השירות הפרטי ניתן למימוש גם תוך כדי בעיה רפואית קיימת. "גם אדם שחלילה סובל כרגע מבעיה רפואית מסוימת, כמו למשל דלקות אוזניים חריפות, יכול להצטרף לפוליסה וליהנות מהשירות מידית. עם זאת, רפורמה שצפויה להכנס בקרוב תבטל את האפשרות הנ"ל, ולכן מומלץ להקדים את סגירת הפוליסה".

כחלק ממכלול השירותים שמספק משרדו של גפנר, מתקיים שיתוף פעולה עם המרכז הרפואי 'א.ר.ם' המעניק שירותים מקצועיים בתחום אא"ג. מדובר במרכז רפואי גדול המספק שירות פרטי בתחומים אלה בבית החולים 'אסותא'. למרכז שירות רפואה דחופה עם צוותים מקצועיים, המאפשר שירותי ייעוץ ובדיקות, וכן מענה למקרים דחופים על ידי מיטב הרופאים המומחים.

במסגרת שיתוף הפעולה בין סוכנות הביטוח לבין המרכז הרפואי 'א.ר.ם', נפגשו הנהלת הסוכנות ובכירי המרכז לפגישת עבודה מקצועית שמטרתה להדק את שיתוף הפעולה ולהעניק למבוטחים את השירות המיטבי. מנהלי הסוכנות נפגשו עם מנכ"לית המחלקה גב' נעה לנדא ועם מומחה לרפואת אא"ג ילדים ד"ר משה חייצ'יק, המטפל בלקוחות רבים של סוכנות הביטוח שעברו דרכו ניתוחים שונים.

במהלך הפגישה המקצועית התרשמו מנהלי הסוכנות מהפעילות של המרכז המקצועי, אליו מפנים לקוחות המתמודדים עם בעיות בתחומי אא"ג. כמו כן, עלו ההיבטים השונים הקשורים לפעילות המשותפת והחשיבות לאפשר שירות מסוג זה לציבור הרחב. "אנו עובדים עם טובי הרופאים על מנת להעניק למבוטחים שלנו את השירות האיכותי והמקצועי ביותר, בוודאי כאשר מדובר בתחומי הבריאות. חשוב שאנשים יידעו על השירות הזה שמספק לרבים את המענה המדויק לצרכיהם".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר