בשורה משמחת

במעמד גדולי הרבנים, אישי ציבור וראשי 'מאוחדת' נחנך בית המרקחת הגדול של מאוחדת בירושלים

במעמד נכחו חבר מועצת גדולי התורה ר"י חברון הגר"ד כהן, חבר מועצת חכמי התורה ור"י אור החיים הגר"ר אלבז, יו"ר ועדת הבריאות וסגן יו''ר הכנסת ח"כ הרב אוריאל בוסו, יו"ר דירקטוריון מאוחדת מר אייל גבאי, מנכ''ל מאוחדת מר עוזי ביתן, מנהל המחוז מר עופר משולם וחברי הנהלת המחוז והמרחב (בריאות)

חנוכת בית המרקחת של מאוחדת בירושלים (צילום: דוד מנדלסון)

בשורה חשובה לתושבי מרכז ירושלים. בימים האחרונים חנכה מאוחדת את בית המרקחת הגדול בירושלים ברחוב חגי 22. לרגל המאורע התקיים טקס קביעת המזוזות בנוכחות שורה של רבנים, אישי ציבור וראשי מאוחדת.

במעמד המכובד השתתפו ואף קבעו מזוזות הגאון רבי דוד כהן ראש ישיבת חברון וחבר מועצת גדולי התורה, הגאון רבי ראובן אלבז ראש ישיבת אור החיים וחבר מועצת חכמי התורה, יו"ר ועדת הבריאות וסגן יו"ר הכנסת ח"כ הרב אוריאל בוסו, הרב ישראל אוזן ראש מטה שר הבריאות, יו"ר דירקטוריון מאוחדת מר אייל גבאי, המנכ"ל החדש של מאוחדת מר עוזי ביתן, מנהל המחוז מר עופר מושלם, סגן מנהל המחוז מר עופר שם טוב, מנהל מגזר חרדי במאוחדת הרב משה ברים, מנהל מגזר חרדי במחוז הרב דודי שוורץ, יו"ר ועד העובדים מר איתן כהן וחברי הנהלת המחוז והמרחב.

(דוד מנדלסון)

את האירוע המכובד הנחה בטוב טעם מנהל צמיחה במחוז ירושלים הרב יהודה לוי. בפתח דבריו ציין כי "הדבר הראשון שעומד בפני הנהלת הקופה זה טובת הלקוח. אני יכול להעיד באופן אישי על עשרות מקרים על בסיס יומיומי, שהעיקרון המנחה הוא תמיד היכן ניתן להוסיף עוד שירות וכיצד ניתן לשפר את זמני ההמתנה והנגישות, העיקר שהלקוחות יקבלו את השירות הטוב ביותר".

בהמשך דבריו ציין הרב יהודה לוי "כי לפני 4 שנים בלבד חנכה מאוחדת בית מרקחת לטובת תושבי שכונת גאולה, אולם לאור הגידול העצום במספר לקוחות מאוחדת בירושלים, כאשר רבים מקרב הציבור החרדי בחרו לעבור בשנה האחרונה למאוחדת, הוחלט על פתיחת בית המרקחת הגדול ביותר במחוז כולו. פתיחת בית המרקחת הינה המשך ישיר לתנופת ההתפתחות הרחבה של מאוחדת במרפאה ברחוב חגי, שכוללת מגוון עצום של שירותי רפואה, כמו גם ביתר המרפאות של מאוחדת במחוז כולו".

(דוד מנדלסון)

לאחמ"כ כובד לשאת דברים חבר מועצת גדולי התורה וראש ישיבת חברון הגאון רבי דוד כהן שסיפר לנוכחים: "כחבר בקופת חולים מאוחדת מזה כ-60 שנה, אני יכול להעיד שמאוחדת היא בית לכל דבר, עם יחס טוב ומקצועי ולכן אנחנו מאוד מרוצים מהשירות של מאוחדת שמסייעת לבריאות של עם ישראל". הגר"ד כהן ציין שהבניין שבו נחנך בית המרקחת היה שייך בעבר לישיבת חברון וזו סגירת מעגל".

חבר מועצת חכמי התורה וראש ישיבת אור החיים הגאון רבי ראובן אלבז , שכובד לאחמ"כ לשאת דברים, שיבח אף הוא בדבריו את המקצועיות של מאוחדת ואת הקשר החם שיש לו עם מאוחדת במשך שנים ארוכות. הגר"ר אלבז איחל לראשי מאוחדת שיזכו לשמור על הבריאות של עם ישראל".

יו"ר ועדת הבריאות ח"כ הרב אוריאל בוסו אמר בדבריו: "כקופה הגדולה במגזר החרדי, הדבר מעיד על אכפתיות של מאוחדת לציבור החרדי ועל התאמה של השירותים הרפואיים לצרכים של הציבור החרדי, בין אם זה התאמה של שעות פתיחת המרפאות ובין אם זה צוות רפואה, אחיות ומינהל מתוך הציבור החרדי. כיו"ר ועדת הבריאות נעשה הכל להצלחתה של מאוחדת".

את משרד הבריאות ייצג באירוע ראש מטה שר הבריאות ישראל אוזן, שכובד אף הוא לשאת דברים במעמד. בדבריו הדגיש את השוויון ואת הערבות ההדדית שהיא נר לרגלם של ראשי מאוחדת שעושים הכל להרחיב את שירותי הרפואה בכל מקום, מתוך מטרה לדאוג לרפואה בקהילה שהיא העוגן המרכזי של מערכת הבריאות, כאשר בזכות הפעילות של מאוחדת בתוך הקהילה, נחסכים אינספור ימי אשפוז בבתי חולים.

(דוד מנדלסון)

עוזי ביתן, המנכ"ל הנכנס של מאוחדת, אשר זהו האירוע הראשון שבו הוא משתתף כמנכ"ל הקופה, ציין בהתרגשות כי "כולם יודעים שמאוחדת היא הקופה הגדולה בציבור החרדי. זוהי זכות גדולה ואחריות להתמיד בכך ולהתאים את שירותי הרפואה לצרכי הציבור החרדי ולהשתפר כל העת". המנכ"ל חשף בדבריו כי "אמנם בית המרקחת שזה עתה אנו חונכים הוא הגדול ביותר במחוז ירושלים, אולם במאוחדת כבר נערכים לקראת פתיחת קריית רפואה לתושבי השכונה שתכלול מרכז בריאות האישה, מרפאת שיניים מקצועית ועוד שורה של רופאים ומומחים שיעניקו שירותי בריאות לתושבי השכונה".

עם סיום דבריו של המנכ"ל, כובד לשאת דברים, מנהל המחוז מר עופר משולם. בדבריו סיפר כי "מתוך 1800 עובדי מאוחדת במחוז ירושלים, 1200 מתוכם הם רופאים. ב"ה במחוז למעלה מ-550 אלף לקוחות ואנחנו מוסיפים כל העת עוד נותני ישירות, רופאים, מומחים, אחיות לטובת הלקוחות. את המקצועיות של אנשי הרפואה של מאוחדת התושבים כבר מכירים, הייחודיות שלנו שהפכה אותנו לקופה הגדולה במחוז והגדולה בציבור החרדי, זו הנשמה הגדולה של כל עובדי מאוחדת".

מנהל המחוז סיפר בדבריו כי מרפאת חגי משרתת כיום כ-17,000 לקוחות קבועים המקבלים שירותי רפואה במרפאה - החל משירותי מזכירות, חדר אחות, מעבדה, רפואת ילדים, רפואת משפחה, רפואה מקצועית שכוללת את טובי המומחים ברפואת א.א.ג, כירורגיה, דיאטה קלינית, ריאות, גסטרו, המטולוגיה, אורולוגיה, אורתופדיה אנדרקרינלוגיה, פדיאטריה, עור, בריאות הנפש, רפואה משלימה, קלינאות תקשורת, התפתחות הילד ושירותים נוספים.

בסיום דבריו ציין מנהל המחוז כי בית המרקחת שזה עתה אנו חונכים מתפרס ע"פ 280 מ"ר והוא כולל חמש עמדות רוקחים, עם התאמה מגזרית. "מאוחדת היא הקופה היחידה שמפעילה בית מרקחת בשכונת גאולה. זהו בית המרקחת הגדול ביותר במחוז, ועל אף שיש יש בית מרקחת גדול של מאוחדת גם ברחוב הטורים, בעקבות הגידול במספר לקוחות מאוחדת באזור, הוחלט על פתיחתו של בית מרקחת נוסף ברחוב חגי.

את מסכת הנאומים והברכות סיים יו"ר דירקטוריון מאוחדת מר אייל גבאי שאמר בדבריו כי "כקופה שמעניקה שירות לציבור החרדי שבחלקו מגיע מחתך סוציואקונומי נמוך, אנחנו דואגים להשקיע יותר מכפי חלקינו וזו הסיבה שהלקוחות מביעים בנו אמון ויותר ויותר משפחות בוחרות לעבור למאוחדת, משום שאנחנו הקופה ששומרת על סטנדרטים גבוהים בזכות הנהלה שמעלה את הרף כל העת להיות כל הזמן הכי טובים והכי מקצועיים ולשמור על זה לאורך שנים ארוכות".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר